729

有留意昨日市況,會見有隻異動股嘉盛。

收市升六成二,呢隻股分,上個月起至今,累積升超過九倍。由仙士,變毫子股,再成為蚊型股。奇跡之下,當然有高人相助!

高人正係超人,嘉盛似乎注定要同嘉誠拉上關係。

嘉盛向李嘉誠配售四億股,令佢成為嘉盛主要股東之一,佔公司擴大股本一成半。

比亞迪有股神,點石成金。無獨有隅,嘉盛亦轉型做環保車電池,嘉盛有嘉誠,會唔會成為比亞迪翻身,做一隻小比亞迪?

憧憬可以兌現唔出奇,但中環界對誠哥動手指,染指一間三四線股,仍然莫明其妙。就算誠哥睇好環保電業務,以佢財力,多多選擇都有。

嘉盛原本業務同環保毫無相關。截至上個月,以蛇吞象天價,收購做鋰電池嘅公司,叫中聚雷天。但呢間公司業績係點,唔知。

產品詳情亦欠捧,更奇係,上月嘉盛呢宗被指為星級轉型嘅交易,全數用股分,同可換股債
支付。

中聚雷天呢間公司怪,公司背後人身鍾馨稼更係奇人!

佢自稱發明家,但又話自己係讀中醫出身。亦因為熱愛戲劇,導演過「聊齋」。

由把脈,變身成鋰電大王,佢認真叻!

鍾馨稼潛出水面,主要係十月分,佢旗下雷天能源,打破比亞迪獨大局面,喺內地取得三百
億人民幣合約訂單。旗下項目更聲稱獲五百億融資!!

一時間,聲明大響。

呢位鍾高人,強調自己唔係「吹」,因為佢自行研發稀土鋰電池技術,已經領先世界廿年。

呢種稀土鋰電池,認真神奇,標准達700安時,號稱比起目前技術優勝,因為普通的磷酸鐵鋰電池,一般充電不能超過200安時,否則肯定爆炸。

其實早在97年,鐘馨稼已自稱研制出90安時鋰離子電池,曾經將產品帶到香港博覽會上,引起過一陣轟動,更有美國公司找上門來,表示願意投資。

豈料翌年試制的電池汽車,在測試中發生了大爆炸,大火把整駕車都燒壞了,之後鐘馨稼亦消失了一段時間。

今天他重出江湖,到底技術有突破發展還是另有所圖? 雖然嘉盛收購中聚雷天有盈利保證,但真實產品未如比亞迪的「e6」有真身可見,到底是否要跟超人投資將來?(不要忘記,超人入股價是0.73元) 自己計算好了!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將