老驥伏櫪

出任經濟復蘇顧問委員會主席超過一年、沃爾克一直話自己被「投閒置散」,甚至到白宮既機會都無幾多次。

不過到左星期四,沃爾克就企喺總統奧巴馬隔離,陪佢一齊公布整頓金融改革方案。

相反、一直負責拯救銀行業既財長蓋特納,就只係企埋一邊。

華爾街日報形容、呢位二十年前離開聯儲局既前主席,突然再企到政治舞台最前線。

金融時報話,奧巴馬同蓋特納過去一年、都抗拒沃爾克提出整頓金融行業既想法,直至今個星期民主黨輸左「馬薩諸塞州」參議員補選,情況先至有變。

代表華爾街大行既遊說組織「金融服務圓桌會」,對政府新既構思係感到震驚同意外,又話愈接近「選舉年」、咩事都可能發生。

紐約時報形容,華盛頓既政治氣氛今個星期出現一百八十度轉變。

離開左聯儲局二十年,舊年再擔任奧巴馬新既智囊,一年嚟被人「投閒置散」,點知華府突然轉吹一陣「民意風」,結果令佢重申踏上政治舞台最前排。

呢位八十二歲「老人家」,出任經濟復蘇顧問委員會主席超過一年、沃爾克講過到白宮見總統既機會,都無幾多次,而家就因為奧巴馬輸左一個參議員補選,令佢呢套既「Volcker Rule」震驚市場。

其實沃爾克過去一年都不斷遊說奧巴馬,不過佢既建議就被財長蓋特納、以及另一位經濟顧問薩默斯認為係過分保守,亦間接將佢排擠出權力核心。

不過到上個月情況開始有變化,奧巴馬親自要求薩默斯同蓋特納,同呢位老人家更緊密合作,所以大家先見到今日呢個局面。

沃爾克就係靠著一股不屈不撓性格,開始有更多支持者,包括英倫銀行行長默文金、花旗前總裁John Reed,以至副總統「拜登」,都成為左佢支持者!

而家反而替蓋特納擔心,蓋特納領導既財政部,曾經向國會表示沃爾克既構思係過分煩複。據聞民主同共和兩黨,都認為蓋特納喺改革金融機構問題上,係軟弱無力,而最近亦多次傳出財長人選可能有變,包括摩通行政總裁「迪蒙」都曾經傳出係候任人選。

華盛頓郵報話,喺星期四記者會上,沃爾完克同蓋特納就好似掉轉左企位。

所謂「老驥伏櫪、志在千里」,好似華爾街日報咁講,呢一刻,沃爾克成為左全球金融市場最有權力既一個人,就好似佢二十年前一樣。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將