同坐一條船?

整個歐洲地區因為一個希臘搞到亂晒籠,而家最驚係成為觸發期待而久的美元強勢大反彈。

政府財赤高達本地生產總值一成三,市場愈嚟愈擔心無外界援助,希臘根本解決唔到財政危機。

法國世界報報道,包括德國同法國在內嘅多個歐元區國家,正制定協助希臘嘅緊急方案。

但德國同法國隨即否認,話並無考慮向希臘提供任何援助。

市場關注希臘財政惡化,違約交易掉期、突破四百點子,再創新高。

呢個水平,已經相當於迪拜舊年違約後既水平。

而希臘既政府息率亦都大升,由舊年十二月既四厘九九,升至超過七厘,係超過十年最高水平,同德國債券息率,亦相差近四厘,認真不平常。

希臘就話唔會違約,國家有信心解決債務危機,佢地從來無要求中國購買希臘債券,對於希臘國家債券大跌價,佢就歸疚係市場投機炒買。

希臘總統帕普利亞斯就話,而家係有人為達到政治、或者投機目的,利用希臘財政問題,去攻擊歐元區。

似乎真係一啲反省意思都無法!

歐盟就表明唔會放棄希臘,話「同坐一條船」,但強調對希臘並無「Plan B」,即係唔會有任何拯救計劃。

近日花了不少時間看歐洲發展的羅家聰,認為而家歐盟係陷入兩難局面,一救就出會出現道德風險,其他「PIIGS」成員肯定有樣學樣,唔需要再執行紀律;

但唔救,一旦希臘退出歐元區,後果會係災難性: 即死!

佢估計歐盟會拖延問題,避免其他國家好似係萄葡牙同西班牙都要求援助。

Pimco董事總經理、"When Market Collide"作者Mohamed El-Erian,對希臘危機似乎相當悲觀,他說債務危機同迪拜事件並唔相同,將會嚴重影響環球市場。

佢認為,而家希臘已經到左唔可以唔救地步,估計未來幾日,希臘同歐盟就會聯手公布穩定措施,避免觸發信心危機,但相信未必收效,佢建議投資者要保持審慎同留意更多呢啲「主權違約」風險。

留言

亞羊說…
曾經冰島又出事,
結果...

炒作籍口

咩... 咩... 咩...
匿名說…
有人说, 香港人多地少, 政府就是愿意多推出土地盖楼, 数量只会有限, 遇上市场资金泛滥, 在供求拉动下, 住房价格也难免攀升. 说到这里, 智慧一般的, 或者有利益考虑的就会添上句号, 完事了. 我想问, 比如说英超球队曼联来访亚洲, 安排在香港, 东京踢表演赛, 香港的大球场能够满足香港, 华南, 甚至东南亚整体庞大数量的球迷吗? 相对成熟的主办机构这时候会引进一些限制, 比如说每个人每一趟只能买四张门票, 尽量让球迷观众免受门票黄牛党的影响.
匿名說…
年近岁晚,中国内地的铁路运输又一次繁忙起来, 民众对铁路服务的需求一下子变得非常殷切, 火车班次往往调动不过来, 一些投机倒卖分子会看凖这个时机, 自己就是没有需要去坐车, 也大批买进车票, 企图乘机强迫旅客就范, 以更高昂的票价把车票脱手. 还好的是, 负责任的铁路当局会顺应情况限制卖票, 实名卖票, 甚至配合治安单位依法查处黄牛党的行动, 尽可能维护真正旅客的权利. 当然, 道高一尺, 魔高一丈, 真正的球迷, 真正的旅客, 部分极可能还是无法摆脱黄牛党的魔掌, 仍然随时要面对乱涨价的恶行. 老百姓在看, 会明白难处, 限制的.
匿名說…
要是售票机构啥都不管, 可以肯定说黄牛党会坐大, 票价大幅度波动, 球迷, 旅客除了要多花冤枉钱, 也要额外花时间紧盯著票价, 甚至不惜耽误本身的工作. 同时更多的人会抱着赌博的心态参与炒卖, 社会里其他生产, 其他消费的资金和人力资源部分因此被抽走. 叫人遗憾的是, 香港政府官员正正在纵容住房市场黄牛党横行, 对类似前面说的负面代价根本号不在意. 叫人更遗憾的是, 负面代价还包括削弱香港工人竞争工作职位的能力, 加上由此而来的一连串社会问题.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)