Don't be Evil


Don't be Evil 從此有了新的詮釋。

搜尋網站GOOGLE高調宣布,唔排除撤出內地,消息震驚全球。

歐美各大報,全部大篇幅報道,讚GOOGE夠膽色!

GOOGLE為保言論自由,同私隱,敢於豪賭一鋪,其實亦帶出,內地市場雖可貴,但自由價更高。

一旦觸及底線,唔會因為內地商機,而毫無保留付出!!

GOOGLE內地網站谷歌雖然去向未明,可能成為歷史,不過,今日可以話先贏一仗,外國掌聲之餘,內地人亦唔少為谷歌,而鞠躬。

可能撤出中國消息傳出後,不斷有人去到北京清華科技園google大樓獻花,讚揚google保留到佢地私隱。

又話百度雖然佔有率高,但只重娛樂,唔夠專業。

GOOGLE辦事處,員工已經唔駛返工,內地官方媒體低調報告事件,但就引述四方八面專家話,Google真係撤出中國市場,將會係最蠢的決定。

GOOGLE就爆料,話內地黑客有組織入侵,連GMAIL都搞埋。

正當中國經濟坐大之際,GOOGLE事件,隨即提升至外交層次,連「克太」都要發聲明要求中方解釋。

對美國嚟講,全球數億GOOGLE用戶正係佢地籌碼,可以咬著唔放,可以預計,呢件事,已經成為政治事件。

評論話,GOOGLE將資料公開,形同將籌碼一次過押上賭台,到底係背城借一,還是痛定思痛,準備割愛,仲要睇嚟緊發展。

紐約時報就勸佢地三思,認為內地市場佢地輸唔起。

相反,CNBC,WSJ等傳媒就鼓勵GOOGLE玩鋪大,因為失中國,影響微!!

據講今次「撤出」在管理層內都有激烈辯論。Eric Schmidt擔心玩得過大,不過GOOGLE創辦人之一Sergey Brin 早就對06年為入中國而封口,相當不滿,所以支持玩鋪大。

對於內地市場策略,華爾街日報話,其實GOOGLE近年內部高層一直有分歧。

如果大膽假設嘅話,GOOGLE最終決定撤出中國,亦一的唔出奇。

堂堂全球大型搜尋網站,華爾街日報數據話,佢地內地市場佔有率只有三成多的,較百度近七成低一大截。

加上廣告收益亦唔多,估計,內地業務每年只係貢獻兩億美金收入,佔整間公司頂多2%,絕對係食之無味!

內地市場大,但做媒體就難上難。就算梅鐸亦多次埋怨,內地業務搞極都搞唔到。如果GOOGLE夠膽去馬,似乎起到示範作用。對於當日出賣客戶嘅雅虎嚟講,更係當頭棒!

就算以當日楊致遠肯向當局提供資料,導致當代商報記者「師濤」判監十年,今日雅虎喺內地咪又係一事無成,雅虎仲因為呢件事受猛烈抨擊,楊致遠要喺聽證會上,向師濤嘅媽媽、鞠躬道歉。

既輸了名聲、又賺不到實利,可以話賠了夫人又折兵。

就算強如Ebay,喺內地亦係敗陣收場,只係做個被動投資者。

有分析就話,一旦GOOGLE退出,百度未必係贏家,因為佢地市場佔有率太大。

反而網易,搜狐,同騰訊,呢的網絡公司市場分額細,分分鐘先係大贏家!

留言

亞羊說…
明年去賣月餅...

用來傳消息..

咩... 咩... 咩..
Victor說…
相信 Google 而家最驚的都係批國內 hacker,事關佢地D實力實在太強勁。你睇下就算貴台換左加密system,一樣有 hacker 用盡辦法打主意。
匿名說…
今次gmail的賑戶是被phishing釣魚, 不是被破解, 與hacker實力無關的

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)