iPad


今個星期四凌晏非常之熱鬧,先有聯儲局議息,之後又有奧巴馬發表國情咨文,但講到觸目,都唔夠一間公司!

蘋果公司會喺凌晨兩點發表一個新產品,用喬布斯自己講法,係非常令人興奮產品,市場估計就係傳聞中既平板電腦「iPad」。

據macrumors.com報道,會場已經布置好,有小道消息話德國零售商網上唔為意出左一個宣傳廣告,證實左「iPad」呢個名,之後呢段消息已經喺網上刪除。

總之傳聞多多,一時話呢部平板電腦可以3G上網,合約價係五至六百美元,淨機價就「一千大洋」。又話部機可以睇片睇相,功能超越目前一般市面ebook,包括Amazon 的Kindle。

仲令人期待是這部可以應用目前iPhone已有超過12萬個 Apps,除了3G亦可以Wifi上網,總之功能多多。

對於呢部傳聞大機真是相當令人期待。其實過去一段時間都有看過市面上不少ebook,不少功能雖然更為強勁,但說到有真正有書庫支持的,仍然只有Kindle一部。

要知道,Kindle勝出是方便下載,現時更有免費Download 第一個Chapter的服務,是相當貼心的高招!

蘋果自然明白呢點,因此已經與新聞集團、McGraw-Hill等出版社取得連繫,據聞更會以iTunes作為主要銷售渠道。

而蘋果公司啱啱公布既上一季業績,都比預期強勁,iPhone銷售更仲創記錄新高,當中喺內地推出唔夠三個月,已經賣出20萬部。

蘋果公司喺上一季總共賣出咗870萬部「iPhone」手機,按年增長一倍,銷售創記錄新高。

其中公司客戶明顯增長,喺美國一百大企業之中,有七成都開始使用iPhone。

蘋果公司亦首次透露iPhone喺內地銷售,佢地同聯通合作,由十一月開始銷售iPhone,到今個月初已經賣出二十萬部手機,而喺第一季大中華銷售按年係增加左三倍。

至於iPod銷量雖然下跌8%,但仍然佔左七成市場佔有率。

Mac機更賣咗336萬部,增長三成三。

帶動蘋果喺第一季度,純利增長接近五成,達到33.8億美元,比市場預期強勁好多。

喬布斯提到,以第一季度嘅營業額計算,蘋果已經晉身為每年營業額超過500億美元嘅公司。

難怪個個都想學喬布斯。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)