增長故事

高增長不再,王建宙今日再提到,無需害怕,因為故事未完。

憑佢領導,憑中移動實力,呢間公司值得投資者再俾的耐性。

作為移動一哥,中移動全年盈利增長只有百分之二,六年嚟首次單位數增長,增幅計,更係十年最低,又或者係上市後,踏入盈利增長期嚟最少。

到底係真的假不了,還是假的真不了? 移動,係咪停止移動?

反映盈利能力ARPU其實第四季大幅改善,上番八十一蚊水平。雖然係跌,但論跌幅係舊年最少。

外界估計,主要受惠經濟改善,加上增值數據服務理想,佢地定價又彈性高,第四季數字亦將中移動整個下半年ARPU推高到七十九蚊。加埋第四季整體收入增長有近一成三,令業績一出,贏得掌聲!

移動能否再稱王,王建宙講明,增值業務係亮點。

撇開話音,中移動增值業務收入增長一成六,其中,手機上網收入急升四成。的確,王建宙講得岩,公司有客戶,有資金,有分析員話,一旦增值業務收入可能提升到五成,整個盈利增長動力會有出現!

留意中移動觀眾,嚟緊可能要睇緊佢地會否食指大動,染指互聯網!

移動醞釀再發光,至於現任首席高增長股「騰訊」,交出業績,大行話好,但今日再出現不明不白式下跌。

有人話,係借好消息出貨,亦有意見指,係太貴。

但高增長股,一向係真,騰訊點解跌?

簡單講,投資者可能小氣!

綜合基金界意見,佢地部分不滿,騰訊盈利創新高之際,舊年派息不升反跌。以派息比率計,較前年跌近十個百分點。

但騰訊呢隻QQ,自從一月被高盛唱淡之後,投資界亦開始帶出、中移動以往面對問題,就係高增長,是否可維持?

撇開主流睇好意見,高盛,同麥格理認定,騰訊增長會放緩,其中麥格理更指,佢地盈利增幅會放緩到四成左右。

外界有咁疑慮,有一定理據,因為騰訊主要收入係網上遊戲,由於暫時無新game推,連管理層自己都明言,隻QQ農場可能見頂,擔心增長放緩。

有建議就獻計,以騰訊市佔率,可以向百度嘅搜尋器市場打主意喎!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)