我們的時代到了

舊年有聽誠哥教路嘅話,而家應該好HAPPY!

佢舊年建議,如果有多餘錢,就可以買樓!

樓價之後連升16個月,創12年新高。

今年梗係要問多次: 應唔應該入市先?

但任憑我們行家,用唔同嘅方式去問幾多次都好,誠哥都唔肯正面評論,甚至交比大仔去答!

李嘉誠記者會,一改作風,唔問記者係嚟自「邊間」,但亦一改作風,唔預測後市。

到最後,誠哥話:
佢唔希望人地冒險。

言之下意係乜? 大家如果有跟開誠哥講嘢嘅話,應該有啲領悟!

事實係誠哥投資言論,命中率極高。零七年泡沬論,兼高沽航運股,成為大贏家,舊年三月,呼籲有錢咩都買,又「中」。

翻查佢近三次業績報告展望,舊年話持樂觀態度,穩步健康發展。至於今日,就提到中長期穩定發展及向好。

似乎結論係,誠哥都睇唔通短期後市!

令人奇怪的是,說到樓價走勢,佢只係話睇兩個因素: 地價平穩,不過建築成本大增。

老實說,很少聽到這種解說,因為建築費一般只佔樓價一至兩成,反而地價就會達五成以上,到底是否誠哥觀察到一些我們未看到的事情? 難道佢覺得,依家地價唔值咁貴?

至於旗下公司,佢肯定話,長實和黃唔值咁「平」。所以系內公司股分,佢會繼續買。

要等長和批股,佢話PE廿倍,先會考慮。

換句話說,話定俾大家睇,廿倍要沽!

事實係經歷十年「耕耘」、歷嚟投資二千四百億,3G到今時今日先話「我既時代」嚟啦! 會唔會有啲遲?

大家咪笑「霍大班」,我諗佢等呢日都等左好耐。

市場矚目既和黃,雖然整體核心業務盈利出現倒退,但至少3G虧損雖然進一步收窄。

不過無論麥格理同里昂,都指3G業務有改善,其實主要係由於和黃減少左上客成本,不過代價就係兩個最重要既市場、包括英國同意大利,3G上客數目都有放緩跡象,原因就係少左補貼,其中意大利更係只有百分之三增長。

3G之外,和黃既港口同能源都大幅下跌,所以由和黃股價表現都睇到,下晝愈跌愈多,不過誠哥話左,有關業務會繼續改善,一旦達標,會正式考慮番增加派息。唔知呢個無增加派息十年既紀錄,出年係咪可以打破!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)