高度反擊

恒基今次選擇唔啞忍。

喺第二次向地政總署回覆嘅四頁紙中,恒地表明除咗涉及買家敏感資料外,已經盡量回應政府嘅問題,強調買入天匯嘅買家,都係真金白銀買樓,同恒基無任何關係。

佢哋又以近期市建局推售附近樓盤縉城峰做例,話唔計特色單位,大家出售呎價都相近,大約係三萬蚊呎,而訂價純粹係自由市場厘訂,應該獲得尊重。

對於有官員指,恒基同買家靠口頭協議嚟傾延期交易感到錯鍔。

恒基反駁,係由於賣樓後金管局突然收緊豪宅按揭成數,至俾彈性買家延期處理。

平心而論,恒地可能今次是急於求成(我不大相信四叔有做假好大動機),急於將天價成交公布(攞威,這個我信,符合老人家性格),怎知惹起了意想不到的民憤,更令「日日關注」樓價的特區政府難下台。

不過話說回來,到底天匯有邊樣事出現違規? 政府想盡法子也找不到法律漏洞,出口術之餘,唯有靠預售樓花紙入手。

可惜,仍然是欠缺法律理據,自己又不想辦法立法去堵塞漏洞,惹來恆地高度反擊,自己變成「鵪鶉」。
/////////////////////
四叔對買家慷慨,但對股東似乎沒有那麼手鬆。

一條街,一幢樓,入面嘅廿四個單位,未完成交易先入帳,大行話意外,公司就話慣例。

打造成全球頂級豪宅,五成利潤率。有分析員話低。當日最貴呎價過七萬蚊,但有大行計過,廿五個單位入帳,按建築成本,再加回報率計,平均呎價原來係二萬九千蚊都唔夠。

對股東嚟講,恒地復活節禮品,當然係五送一認股證,美林更話,簡直係提早復活節派花紅,不過係股東向公司派!

無他,利是封一個入面完來係「紅色炸彈」。

明明係集資,包裝成送禮,如果股東一條心送四叔一分厚禮、全數行使認股證,集資額近二百五十億!

到底二百五十億有幾多?

九五年起,恒基集資額加埋總和,都唔夠今次咁多。

摩通話,集資額仲創埋藍籌地產股歷嚟最多。對上一次零七年新地批股,都只係百一億。

五送一等於,五供一。細心一諗,送禮比供股更絕。第一,無折讓,第二唔供股,索性賣出供股權,但今次唔得。

直接的,除左恒地一年後升好多,否則今次分分鐘係高價供股!

難怪野村都話,股證一出,不明朗緊接而嚟!!

當中最直接影響,正正係每股盈利,同每股資產值攤薄。摩通話,前者會攤薄百分之七,至於後者,高盛話,會攤薄百分之四。

恒地當今願望係做大地主,錢用嚟買地,唔係用嚟還債。麥格理話,用得其所,恒地NAV會增加近一成!

但講到尾,問號仍然係點解要咁做?

有分析員揣測,恒基上次重組,將煤氣收歸旗下,四叔持股量跌至六成樓下,今次終極目標正正係想增持恒地。

留言

losing loser說…
真係多 X 謝恆 gay 咁 X 合作. 含 X 住咁多冤屈,駛唔 X 駛叫地政總署收回無理 o既質問兼道歉? 地政咁無理取鬧,咪告翻政府轉頭咯, 你敢 o既話!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)