五台山風雲錄

作為電視台一分子,講人家電視本來就覺得不大合適,不過發現唔講又好似無晒今日最精采的話題。

電視台風雲由兩間免費電視台揭起。

強勢台高層俾人拉,弱勢台就強勢上陣,新股東高調登場。呢場戲,為近日新聞界,打破悶局。

論震撼力,志雲飯局,可能淪為志雲監獄嚟得突然。

一句懷疑涉及貪污,亦引嚟無限猜想。

大師執包袱,踏入虎年不斷流傳。

再加埋強勢台,同唱片公司近日各自出招,最終變成勁歌無勁歌星。兩件事,又令人另有聯想,而且牽連會愈嚟愈大。

志雲大師合作過嘅人,形容佢能力高,從官時代辦事能力強,中英俱佳,如果當日無掉官,依家可能係一個高官。

強勢台近期已經有微妙變動。

由弱勢台出身嘅李寶安集財政,管理權一身。買地建新廠,志雲大師亦未見踪影。兩大巨頭,睇邊個吃重,無需多講。方姐的確係大將一名。

相比之下,弱勢台今日高調出「征」娛樂性之高,令人叫絕!

先有多間國企大老總,高調挺「征」。又嚟小姐載歌載舞。

孫總有情有義,一句我有錢,你放心,佢為人重情,心地善良,唔難理解,不過如此將阿爺錢、股東錢如此花掉,又是否慷他人之慨?

但莫明其妙,莫過如國壽,招行,同弱勢台嘅合作備忘備。

合作唔涉及股權,頂多落下廣告。但從今日排場睇,王征可能係一個極唔簡單嘅人。

據聞王征本姓盛,只是後來跟隨母姓,他本人是有"中國近代工業之父"稱號的盛宣懷曾孫。

所以唔簡單之一,正係佢一夜間,號召部委,高官,老總,參加挺「征」會。

原本係俾面派對,總會被包製成巨賈高官都力挺亞洲台,係最有希望電視台。

難得之處,連中投汪建熙,同匯豐鄭大班都有俾面!

但聞說,大班坐了一會,發現唔對路,走左!!

借人過橋,制造星光點點場面,呢招係人用都識,但唔係人人都做得,你唔得,我唔得,但姓王名征得!

弱勢台新東主,志向係亞洲CNN。

但翻查記錄,遠至吳征時代,近至張永霖,個個都話要搞新聞。有幾成功,留俾大家判斷。

況且CNN全球收視已經今日借比,美國收視,仲有落後俾霍士,幾常掛口講要學CNN,似乎話俾人知自己唔識電視!

而且電視業已經是步入關鍵的轉折點,連無線也藉著發展myTvb,搶佔步入網上市場,網上已經有不少傳言,一直被認為最不受歡迎的蘋果公司產品 Apple TV,將會有新突破,就是將iPhone Apps帶到家中電視之中。

加上3D TV已經肯定是未來電視業最重要發展,今個星期Panasonic 及Sony已在美國推出3D TV,iSuppli估計,呢類3D TV付運量會由今年的420萬部,增加至2015年的7800萬部,佔平板電視五分二市場。

到底再走回CNN舊路是否迎合市場?

留言

亞羊說…
志雲飯局 變身 志雲cafe.
pakman說…
Thats one of the good things working cross medium.

I can talk about TV when I am on radio.

I can talk about whats happening in the Newspaper industry while I'm on TV

And I can write about Radio, in my newspaper column.

It is very interesting that way... How its not decorum est when talking about one's own medium.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將