The Last Man

首間出第一季業績既美國第二大銀行、摩根大通盈利增長五成半,多過預期。

不過更令人注目,反而係總裁Dimon戴蒙,原因係佢決定「獨闖龍潭」。

事緣摩根大通資助雪城大學(Syracuse University)興建既科技中心、舊年底正式落成,雪城大學於是邀請戴蒙喺五月十六號,到大學進行演講。

本來只係一場普通既演講,但點知有超過九百個學生同畢業生,聯署反對戴蒙到佢地學校演講,原因係佢地認為戴蒙作為銀行最高層、係需要為呢啲學生同家庭,係金融海嘯期間,面對既痛苦負上責任。

遇著係一般人可能會取消演講,費時自找麻煩。

但呢個戴蒙遍遍就話會繼續如期演講,仲話支持同贊賞一啲可以為自己信念而爭取權益既人!

有睇過最近兩本有關戴蒙傳記、「The House of Dimon」同「The Last Man Standing」既觀眾都知,呢個CEO其實都另類,對佢今次既決定,應該都唔驚奇。

公道啲講,摩通作為金融海嘯期間,唯一無虧損既銀行,主要係戴蒙喺金融海嘯前,已經見到次按市場有嚴重風險,決定完全撤出,雖然銀行業績最終都要倒退,但摩通既股價都喺低位明顯反彈,喺08年3月仲只係未慮左11個小時,就決定收購貝爾斯登,避過左海嘯第一波。

至於之後既雷曼兄弟爆煲,就已經係後話。

好似戴蒙所講,當時摩通根本唔需要政府救市基金注資,只不過係政府要求佢地咁做,而事後佢都相當失悔呢個決定。

戴蒙作為哈佛高材生,當年加入花旗前身既美邦,一做17年,到98年時候晉升到花旗銀行總經理,點知當日被老師兼拍檔眼紅佢表現,當眾炒魷魚。

戴蒙之後經常自嘲話,我比不到啲好既建議,因為自己都曾經被裁員!

戴蒙講過,自己死後唯一既心願、就係希望有人記得佢「這個人仲算不錯」,佢就已經心滿意足。

無咩耐性、但懂得溝通同尊重別人,係最多人對戴蒙既評價,以佢今年只有五十四歲,前途仲係無可限量,連奧巴馬都表揚過戴蒙,話佢表現良好,唔應該受到懲罰。

華盛頓已經多次傳過,佢有機會係下任財長人選。

突然諗起、本地都試過有高官到大學演講,點知遇著學生上台,結果要報警處理,唔知我地既高官,幾時先學到戴蒙呢種氣度!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將