錯晒

以為2500點係「銅牆鐵壁」,點都穿唔破,點知一個「黑色星期二」,又將內地股民所有希望打散!

最慘係之前上證幾次都守著呢個位,唔少股民都放心「撈底」,點知原來係「深不見底」先真!

有內地分析員更大吹淡風,話今次要跌兩成至兩成半先「夠數」!

最令人意外係今次跌市借口,居然係搵美國經濟諮商會出手,借向下修訂中國領先經濟指標、成為推低大市元兇。

美國經濟諮商會,大家最熟悉會係他們每個月公布的美國領先經濟指標,今次就向下修訂四月中國領先經濟指標,

由六月十五號公布既上升1.7%、突然喺星期一大幅向下修訂為、只係上升0.3%,
誤差達到1.4個百分點。

商會話,今次大幅向下修訂數據,係由於第一次公布既時候,涉及「計算錯誤」,
因此需要「更正」。

所以計算誤差,正是近日陷入水深火熱的樓市,佢地將全國房屋建築新開工既面積,錯誤計算為有一點三個百分點既貢獻,但實際上應係負零點一個百分點。

唔止內地股民,就連中環人都問、呢個所謂中國領先經濟指標到底係咩數據?過去好似未見過!

其實未見過一啲都唔出奇!因為呢個數據只係第二個月面世,點之已經因為「計錯數」,搞左個「大頭佛」出嚟!

另一個震散市場既炸彈,係人行突然改變左過去七個星期、連續向市場注資既做法,今日向市場發行左總值550億元人民幣既央票,比起之前突然大升十倍,即時引嚟市場疑雲、驚人行又抽緊銀根!

好在到收市後謎底終於解開,原來又係錯配:呢五百五十億票據,有九成都係被工行接貨,用嚟對沖佢地有近四千億人民幣專項票據到期。

有銀行話,扣除呢五百億,實際上人行發行票據只係五十億,同過去幾個星期基本一樣!

呢個舉動真係嚇親市場,因為面對農行招股,過去幾個星期拆息持續上升,人行不斷注資,投入資金達到七千一百億,足足抵銷晒加三次存款準備金既影響!

不過就算無呢啲因素,內地股市上半年表現都係好差,累積跌左26%,雖然排名追唔上「神話破滅」既希臘(趺34%),只係好過西班牙少少(跌21%),但作為全球經濟增長得最快既經濟體,居然要同「歐豬五國」睇齊,未免有啲令人啼笑皆非!

如果睇PE,A股的確由年初33倍,已經回落至而家18倍。

但估值抵還抵,低面對阿爺收緊政策同歐債危機,下半年股市都係要吹逆風,A股只會窄幅上落,要上車,自己要先衡量下頂唔頂得著!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)