Cannot Open Page


幾乎肯定Steve Jobs 出席完今天的 WDCC後,會炒掉一批蘋果員工。

今天在WDCC上,喬布斯在示範iPhone4時,上網時居然出現"Cannot Open Page",現場已見佢面色一沉,見全無反應後要死死地氣換一部後備手機做示範,對喬布斯來說肯定是不能容忍的錯失。

傳聞喬布斯對於出席發布會異常認真,單是自己每次就要演集十個小時,蘋果內部甚至有一個團隊,就是負責造種「推廣」工作。

說「推廣」對喬布斯來說可能有些失敬,因為每次有喬布斯出場的地方,基本上每一句說話都是向著蘋果迷進行「洗腦」。

其實不難想像,尼爾森最新調查都發現,iPhone用戶可以說是異常忠心,有八成用戶就表明再換機也是iPhone。

看過新一代iPhone 4,大家都知賣點係「更薄」、「更快」同更「襟玩」。

iPhone 4厚度只有9點3毫米,比3GS薄咗大約四分一。

針對上一代無視象會議功能,蘋果喺iPhone 4嘅機面上加設一個鏡頭,可以視象會議,不過暫時只可以通過Wifi進行,喬布斯自己亦承認,要與網絡商更努力一些。

華爾街日報以"long on new features but short on surprise", 可以說是iPhone 4的最好寫照。

分析員話,iPhone 4雖然功能強勁,但受到之前有網站預早洩漏影響,可以話全無新鮮感,加上對手競爭激烈,可能會影響銷情。

事實上,今次率先披露(盜用?)既科技網站 Gizmodo,被蘋果拒諸門外,被拒參與WDCC年會。

網站自己都明白,凡事總有代價,雖然今次少左瀏覽人次,不過之前已經因為取得「測試手機」,令佢地聲明大嘈,可以一得遠大於一失!

唔好睇少今次預先揭發事件,有電訊分析員話,蘋果過去依靠既Magic,就係靠著管理預期而令一眾粉絲「死心塌地」,今次事件可以話打破左佢地本身既神話,甚至可能影響未來盈利!

所以蘋果今次洩密事件後,已經大規模取消左測試員既制度,以免再出亂子。

睇番價錢,美國嘅入門版iPhone 4賣199美金,但呢個係上台價,要同AT&T簽上台合約,舊款既3GS就會減價到99美元。

首批出售既國家未有包括香港,不過舊款既3GS香港已經即時減價,最高型號既32激版本,由六千二百幾蚊,減至4988蚊,減幅超過兩成,大家留意啦!

留言

飛蚊導彈說…
最後原來是Wi-fi網絡擠塞,令網頁不能顯示

看來應該是下一次發佈會要轉換場地才對

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)