大慈善家

布蘭克費恩行善?

其實此君一向有捐款予慈善機構,但當金融海嘯後,全部華爾街大班都減少捐款,布蘭克費恩居然肯增加慈善捐款,而且一加就係兩成半,表現就相當突出。

截至一月底既一年、以佢名義成立既基金,就贊助左一百七十萬美元,名正言順成為大慈善家!

佢可能係受到「大老闆」、高盛最大股東巴菲特感染,股神最近除左發起、希望超級富豪可以捐出一半身家外,日前仲向五個慈善機構捐款19億美元,係佢06年以嚟第三次大型捐款。

我地就陰謀論啲,認為布蘭克費恩只係想洗脫銀行家貪婪既型象,先至大破慳囊!

而且睇佢最大筆捐款、係比母校「哈佛」LAW SCHOOL,就知唔係咁簡單!

當然捐錢比母校好平常,六十二萬美金亦唔算好大數目,但想到當日喺兩院銀行委員會、公審高盛同布蘭克費恩既委員會主席LEVIN「萊文」,正係「哈佛」Law School校友,而家做定PR,下次有機會再碰陣,都至少多個話題!

不過話說回來,睇下布蘭克費恩三十項捐款,除左哈佛,有啲只有一千幾百美金,其中有長者、又有拯救動物協會,不過最騎喱都要數消防局,唔知點解佢會捐左二百五十美元?

唔通佢諗到有一日,自己屋企或者高盛既新總部,要「幫趁」消防局?

留言

ANGIE說…
Haha, 佢都捐得幾「濫」喎!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)