曲線投射

大名鼎鼎嘅龐約翰,近日成為英國最不受歡迎嘅上市公司主席之一。

星期二舉行完嘅VODAFONE股東大會中,龐爵士被圍攻之餘,有股東仲反對佢連任!

反對佢,唔係一般小股東,而係加拿大主要退休基金,佢地係VODAFONE主要機構投資者股
東!

論股價表現,同派息,原來VODAFONE兩年嚟增長三成,跑贏行家。表面上龐大班理應有功!

不過咁,英國報章報道,原來唔少機構投資者私下不滿龐約翰難於溝通。而佢上任以來,多宗收購,既無回報,更要撇帳,爵士責無旁貸!

呢位匯豐前大班,尋日股東會上理直氣壯,話我唔會辭職,有股東想我走,目標係唔會實現。

但四面楚歌,被股東批評收購不力,高價向誠哥買印度業務更撇帳多年,爵士別無他法,唯有承諾出售非核心資產,中移動係其中!

佢地持有百分之三中移動,一旦賣出,套現可以超過五百億,十年埋單,回報超過一倍。

十年前山盟海誓,十年後今日,VODAFONE發現佢地只係一個財務投資者,唔係策略投資者。

遲來醒覺,套現離場無可厚非!

比起中移動,對VODFONE股東,手持四成半VERIZON股權毫無效益,先係心結,亦係佢地對爵士仇恨加深原因。

因為,當日買,佢地有分。

正如金融時報評論,罷免龐約翰行動正確,只係時間上幾時合適!

惜日匯豐光輝,龐約翰依家有幾受歡迎,從一則報道,大可略知一二。

話說傳媒逼供,要VODAFONE行政總裁公開表態支持龐約翰,點知,佢決定支吾而對,完全拒絕話我支持主席!

龐約翰係能人,無人可以懷疑。

不過每日電訊報評論員一語道破。話HOUSEHOLD,就等於龐約翰。

匯豐嘅失敗,正係龐約翰過失。更不幸係,無論匯豐,定VODAFONE,兩批機構投資者股東,大致相近。

依家,只不過係有人將當年不滿,曲線投射!

留言

匿名說…
昨天王浵世分享他在国内多年的宝贵经验,但胡孟清不停地插咀兼说了一大堆垃圾 (POS),累得王总时停时说,幸得王总有修养,还是笑对着孟小姐的话听了也罢.
匿名說…
我認同,簡直不知所謂

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將