短命措施

1. 政府穩定樓市措施推出唔夠四日。
2. 長實四年來,首次動用七十六億幾投地。
3. 145口來回叫價,破左歷來最多叫價紀錄。
4. 有業主原本擔心政府既穩定樓市措施,將單位減價半成,而家見賣地成績遠超預期,將單位反價一成。

這一切說明甚麼?

就是笑你政府無料到!

賣地場上,一地眼鏡,同上次九招十二式唔同,上次用行動表白不滿,今次就用真金白錢,向政府表白樓市降溫措施無料到!

長實自己解話,話兩幅地都特別,所以一早做定規劃,而整個賣地過程,長實亦早有部署。

超人七十六億幾連奪兩地,唔使多化氣力,已經令政府一套措施,變成短命救市招。

誠哥自己叫人量力而為,豈料自己一於去到盡,而長實在分析員會議亦話,依家唔係增加土地儲備適當時間,誰不知,今日成為近四年嚟首次投地,深切體現孫子兵法中兵不厭詐!

發展商肯用萬蚊呎價搶,花旗話,進一步增加政策風險之餘,更顯示市區地渴求!

上星期政府得意洋洋話,三幅地有得賣,誰不知,五百幾個單位,底價盡露。

去到呢刻,我係發展商,仲有咩好驚?

紅磡呢幅背靠海濱南岸,面向將來綜合發展臨海地,夾正中間。點解競投遠比預期激烈?!

即係話,小超一team好叻既同事,睇到嘅野,我地睇唔到。

紅磡地前一塊嘅綜合用地,可起酒店,規劃上,誠哥呢區有經驗,技勝一籌,佢一定志在必得。

測量師預計,計埋發水、建築成本,亞皆老街幅地起好後,要賣到萬四至萬七蚊呎。紅磡灣幅地,更估計要賣到過萬五蚊呎,全部都係豪宅價錢。

最慘係過去兩日信錯政府、以為措施有料到減價放盤的業主,唔知可唔可以上街、叫鬍鬚曾賠番錢?!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)