Party Over

政府推出新措施壓抑樓市,令過去周末屋苑成交急跌近六成。

一手市場同樣降溫,過去周末開左四十三張單,成交量急跌一半。

至於新措施對樓市影響,以里昂睇得最淡,報告用派對完結嚟形容,認為係過去十六年最強力既干預措施,扭曲左供求。

佢地將全年樓價預測,由原本升一成半,下調到只係升百分之六。

與其信大行、為左要為樓市把脈,我們又去請教卓百德。

佢話,政府新推幾招,頂多只會令交投短暫降溫。

佢好肯定,樓價未升完,原因正是息低、地少,係改變唔到樓價升勢原因。

佢批評,政府推三幅地,起得5百幾個單位,係毫無誠意,亦更令市場洞悉政府底牌: 無熟地可推!

過去三十年,見盡本港多個樓市周期,佢話過去一年樓市反彈浪,係佢經歷過最急一次。

目前樓市未有泡沬,但再升3,4成,會有問題。

要令市況盡快降溫,佢建議1. 肯定要大手加印花稅,增加炒樓成本。2. 要從銀行著手,可以要佢地收緊物業估值。

我們很認同加印花稅呢點,政府大可以同按揭睇齊,將1200萬以上印花稅加至6-7%以上,如果短期內轉手,可以加至10%,將炒樓成本進一步增加。

至於估值、呢個亦係多項措施之中,用家最要留意:你岩岩買嘅單位,除時可能估價不足!

以上個月呎價創新高嘅半島豪庭為例,周末以450萬,成左第二座低層一個單位,當時恒生同匯豐已經估唔足價。

星期一再睇估值再跌百分之二,去到417同407萬。

據了解,部分中小企銀行因為上半年達標,暫時唔批按揭,部分亦同我地講,上會最好預鬆的,因為估值無以前咁跟市價。

好似上商呢類資金成本較高銀行,更停批同業拆息按揭。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將