Power Lunch

喺中環人都知,而家要喺中環食個似樣既Bussiness lunch,唔預早幾日booking枱,要喺IFC或者港麗中菜廳食飯,幾乎肯定無可能!

恐怕遲啲大家都使咁愁,上任後首項主要政策改動,港交所行政總裁李小加,揀左一個十年嚟都做唔到既「燙手山竽」、延長交易時段!

依家港股十點開市,四點收市,加埋四個鐘交易時間,唔止係區內最短,以全世界最主要既二十個交易所計,香港兩個鐘既Power Lunch時段、係當中最長!

七年前交易所都曾經諮詢過市場,希望延長交易時段、點知遇到空前既反對,結果死腹中!

為左配合內地交易時間、現在的建議是早半個鐘、即係九點半開市,四點收市不以不變,
午飯時間縮短改為12至一。

七年前啲經紀仲可以用延長時段無助增加生意嚟反對,但今時今日我地同祖國既合作又競爭,你一來遲人地半個鐘開市,人地下晝開市你就放食飯,咁點同內地競爭?

望下今年成交額,雖然內地股市係全球表現最差,但人地平均每日成交,仲可以有一千五十億,比香港足足跑贏七成,點可以唔發力追!??

原來而家唔少交易所都無午飯時間,歐美幾乎都欠奉,亞洲就得中國、香港同日本有。

如果一旦落實,香港交易時間比上海多個半鐘,但比日本,同新加坡構思嘅交易時間短。

不過一旦縮短食晏時間,影響都有唔少層面既人,因為經紀之外,其他配套好似係結算、銀行、交易所同監管機構,大家個「胃」都要適應新既生理時鐘!

彈性食飯事少,中環一帶食肆影響先大!

IFC間全城最貴既米芝蓮三星法國餐廳,已經要叫救命,因為食三道菜既法國大餐,就最少要個半鐘,你話第日點趕得切!

反而蘭桂芳之父盛智文就話影響唔大,因為就算點趕,人都係要食晏,最多就係食少幾個Drink,唔好搞到自己醉晒!

不過單係延長時段,唔足以救到生意。而家全世界都興講「高頻交易」,經濟學人就計過,以每宗交易指令執行時間計,香港要九「毫秒」,比全球最快既納斯達克既零點177「毫秒」,人家快我地五十倍!

唔止,而家落後我地既新加坡同巴西,已經引入「高頻交易」,包括喺交易所附近安置呢啲好似足球場咁大既高速電腦同Server,新加坡目標係要成為全球最快交易所,一個指令可以喺百萬分之90秒內完成!

人家就不斷求變,但我地就為左保著交易所壟斷地位,就抗拒引入新交易平台,似乎單係延長時段都唔足夠!

都唔使諗得咁長遠,好似蘭大師話「齋」,大不了咪食快餐或者麥當奴,係時候認真諗下開番檔快餐版的Moneycafe!

留言

匿名說…
我覺得整一個好似 CNBC's Power Lunch類似嘅節目會幾好, 但要好小心因為如果悶得嚌, 好似新嘅 The Strategy Session 同近一年嘅 Power Lunch 喺美國收視都幾差, 但無論如何都值得喺lunch time加節目, 首先格離對手喺嗰段時間冇, 二來你地曰間嘅節目實在唔太夠緊籌, 試下遲D改節目Opening嘅時候, 改埋d opening music, 全部用曬財經即時睇嗰個已經會好好多, 聽起來節奏會明快D. (好似新聞台嗰邊) 其實都係時候改啦, 你地周未嗰D節目一年改一次, 何況D日日都睇嘅節目.. 四五年都唔多覺有改..

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)