QE 1.1

真是成也伯南克、敗也伯南克,上星期因為「雙U論」推高左環球股市,點知議息聲明一出,美股大跌、匯市大混亂,美元兌日圓跌至15年低位,債息亦跌至新低,總之一切就是要避險!

實情係今次聯儲局嘅會後聲明,異常睇淡經濟前景,為咗支持經濟穩步增長,會將資產負債表中到期嘅按揭抵押證券、同兩房債券「回籠」嘅本金,購買美國國債。

市場估計今年內會有1320億美元回籠,可以再投資喺國債。

聯儲局話,希望維持資產規模喺大約20500萬美元水平。

幾個月前,當局仲討論緊點樣退市、逐步將資產負債表嘅規模縮細,

金融時報話,今次措施係量化鬆寬政策嘅「1.1」修訂版,標誌住聯儲局改變政策取向,由傾向收緊改為「寬鬆」,並形容呢份係向「鴿派」靠攏嘅會後聲明。

金融時報話,一旦經濟情況進一步惡化,聯儲局隨時準備大規模買入國債同按揭抵押證券。

華爾街日報話,失業率高企,部分聯儲局委員擔心再唔採取行動,美國會出現「日本式嘅通縮」,早喺議息會議前一個星期,伯南克已經召集其他委員,商討點應對。

但今次只係對量化鬆寬政策作出微調,未有大量買入MBS,係由於部分聯儲局委員,對當局大規模持有按揭資產有戒心,擔心咁做未必可以引導市場利率進一步降低。

觀乎今次股市真是出現了拆倉潮,而聯儲局聲明亦證實了雙底的憂慮,到底今次坐直昇機的伯南克能否重施固技? 如果只有1.1版本,今次就真的有點難度了。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)