胡唯一

喺深圳特區成立三十周年慶典上,有份發言嘅民企領導人,只得王傳福、馬化騰同李嘉誠三位。

比亞迪主席王傳福,喺深圳起家,九五年創立比亞迪,由手機用鋰電池,發展到今日嘅電能車王國,更被股神巴菲特睇中入股。

憑通訊軟件QQ起家嘅馬化騰,更加讀書以至創業都喺深圳,而家市值2600億,更超過長實。

兩人都在深圳發跡,代表過去三十年的經濟成果,發言當然無可厚非。

至於誠哥喺深圳嘅業務,主要係一個鹽田嘅集裝箱碼頭。

雖然三人都有發言,但得到胡錦濤接見嘅、只得李嘉誠一個。

睇番過往,胡錦濤亦絕少個別接見商家,最近唯一一之,是舊年12月,出席澳門回歸十周年慶典時,專程同患病的何鴻桑會面咗十分鐘。(當時都幾有 Bye bye feel!)

李嘉誠成為唯一港商代表外,更係壓軸第二出場嘅巨賈,與其話係深圳大日子,似乎更似係李嘉誠大日子。

難道順帶慶祝埋誠哥入主和黃三十年?

難得主席慶典前,親自接見誠哥,好一句:「唔理時間有幾多,總要跟你傾一傾!」

胡主席仲話希望誠哥繼續發揮影響力,咁高規格接待,比誠哥攞十個金紫荊還要風光,亦再次肯定李家皇朝的地位。

想當年,江握手確立董生地位,今日胡李晤,誠哥地位又豈可爭峰?

其實自從江去後,外界一直傳言誠哥地位被冷落,似乎今日高規格的「胡唯一」,已經將傳聞不攻自破!

胡錦濤今日見誠哥,熟識國情人士話,罕有。事關無論跨國大企,或者係財金要員,胡總一係好少接見; 就算見,都不會像今天咁公開、咁融洽!

有好事之徙就話,胡總對外其中一條針,正係誠哥。論生意,誠哥深圳最大投資,正係持四成幾股權盬田港,目前吞吐量八百幾萬個標準箱,可以再提升至二千幾萬個,坐穩全球第一位。

誠哥話,香港同深圳山水上連,過往佢亦就兩地發展提供不同意見,包括深圳免稅工業區。

不過呢啲都只是表面理由,如果要推測今次見面的真正原因,可能要再將視線放遠。

難道大家咁快忘記上星期唐唐突然有一日北京神秘之旅?

特首跑馬仔即將開波,主席先安撫誠哥,作為支持唐唐的代價,咁樣諗又會否過分陰謀論?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)