告密者

一句「從來無人搵佢做主席」,就令紀勤匯豐37年生涯成為絕唱。

英國傳媒報道,早喺今個月13號,紀勤同負責遴選主席嘅駱耀文喺倫敦一間豪華酒店晚飯

一杯在手嘅紀勤當時正式被知會,佢下屬范智廉會成為佢上司。

升職無望,紀勤原本只想留多一至兩年,就提早引退。

豈料上星期,金融時報話無望做主席嘅佢一怒之下威脅辭職,就令整個布局改寫,紀勤不得不提早辭職。

匯豐批評,有高層故意外洩機密,兼詆毀紀勤,講明會徹查事件。

其實要找告密者絕不困難,睇整個遴選委員會、成員有葛霖,駱耀文、太古嘅何禮泰,仲有係金時報集團行政總裁方安蘭!

而巧合嘅係、金融時報喺整個高層變動報道中,擔當更具影響力角色,直情成分Kingmaker咁!

原來專登由工行過檔匯豐預內備做主席嘅約翰桑頓、亦係一早由金融時報披露,匯豐內部唔想佢做主席。夾喺權力鬥爭中間嘅佢,依家計劃過多幾個月離開匯豐。

成為事,大贏家係提早升職歐智華。

金融時報披露,歐智華同同事私底下講,如果升職無望,佢會提早返香港,搞自己鐘意既對沖基金。

大家不難發現誰是大贏家吧?

難怪英國評論話,整批匯豐高層,一直勾心鬥角。

紀勤退休,已知嘅補償、滙控會俾142萬英鎊,加三個月做顧問,會有多20萬鎊。

加埋提早離職,同埋津貼加加埋埋,最少都應該有2千萬英鎊,最高可能高達3600萬英鎊,有成4億4千幾萬港紙,被報章形容係「黃金GOODBYE」!

英國政界對高薪補償不滿,自由民主黨批評,滙豐高層話走就走,反映佢地一啲都無考慮過英國公眾利益,所以解釋到點解、金融監管局,要專注迫使銀行,多啲關注當地企業同業主。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)