季結

第三季豐收,區內股市部分創出超過兩年高位,睇埋區內貨幣表現,熱錢流入。

咁埋尾彩,第四季係追渣、定沽策略?

由於個市氣氛好,睇好有十個理由支持,睇淡離離去去都係得果幾個。但鐵一般事實係,投資者處於十字路口,唔同方向都有不同結局。

債券大王格羅斯話,唔係期望投資再有高回報。格羅斯話,全球低增長,加上對沖基金唔可以再靠高槓杆手法投資,投資者要準備好,向雙位數回報說再見。

佢話,投資低回報新局面、即所謂「New Norm」要維持好幾年,直到主要經濟體系再建立新繁榮基礎。

一般相信,聯儲局好快會啟動第二輪量化寬鬆政策,QE2來也。

印銀紙的確市況可能再升一會。舊年年初情況亦係一樣。匯豐最新報告話,按目前經濟數據睇,美國到2012年第二季前,都唔會加息。

而最新調查亦指,內地出年第二季前亦唔會加息,即係收緊政策因素有排都唔使理!

正因為咁,金價跌唔落。嚟緊下一個火頭就係白金,鈀金。總之係商品都有得炒。

錢愈印愈多,靠沽空次按發達嘅約翰保爾森亦呼籲人買樓,佢喺一間大學發表演講,話未有樓,就好依家買,已經有,就應該再買!

但記著,佢講緊係美國。那麼香港又如何?

不錯,施政報告可能有重藥落手,令樓價可能要跌,但現實是低息環境的確不會改變。

所以約翰保爾森的說法,應同樣適用本港,特別是我們有一個「末代特首」。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)