天匯風雲錄

買家唔係李兆基親自出面。

而係由佢大仔,恒地副主席李家傑負責傾。

李氏家族會以私人名義,動用超過九十億,洽購邵氏兄弟持有嘅電視廣播股權。

邵逸夫合共持有電視廣播超過三成二股權,其中兩成六股權由佢控制嘅邵氏兄弟持有,市場傳聞,李兆基家族,就係想透過全購已經私有化嘅邵氏兄弟,成為電視廣播單一大股東。

但按市價計,兩成六電視廣播市值大約53億左右,無外界講90億作價咁多!

但除咗電視廣播股權,邵氏亦持有清水灣4幅地皮權益,市場估計值廿億元。

四叔買傳媒的背後思路,當然是舊年十月天匯事件引發的炸彈。

明明係自己出手,又唔認係,要搵個仔上枱。

點解? 當年四叔可以光明正大,認借錢俾楊國強買無線,今日自己買又偏偏閃閃縮縮?

商業社會如果對一單交易重視,當然要小心為上。即係四叔今次可能認真!

外界其中一個理解係,四叔真正睇中係邵氏旗下幾幅地。但咁,以四叔功力,要地倒不如直接買,甚至搵田生,無必要近百億做埋TVB大股東!

再者,電視呢門生意開支大,搞得好就話現金流高,但一個唔覺意,可能成為A記第二!

所以又豈會為幅地,買個電視台?

四叔一對公子,細嘅家誠,幸福快樂,四叔亦明顯安排佢接掌恆基王國。

相反,大仔家傑,歸依我佛,講唔上一事無成,但作為爸爸,當然想大細仔都可以幹一事業。

咁,咪俾間TVB佢搞下!

但咁,四叔咁多生意。求其俾範家傑搞都得,大拿拿咁多錢,加上家傑功力,由佢接掌TVB又未必壓得著場!

當然手執傳媒大氣電波,社會影響力當然更大,呢個都是不少富豪的「傳媒大享夢」!

再者,天匯事件,四叔不止一次對傳媒流露不滿之意,認為少事化大,因此要搵外人幫手做型像改善工程!

四叔同佢身邊紅人、到依家仍然有被屈感覺。既然痛恨你,倒不如控制你!

當然要直接控制新聞台絕非易事,亦容易引起外界干預新聞自由的指控!

那麼,拍套天匯風雲錄,由自己媳婦做主角,自己由犯罪者搖身一變成為傳媒迫害苦主,那又如何?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)