捐身家

下月底訪華,全世界都注視邊個有幸俾股神邀請見面。

巴菲特同蓋茨嘅中國行,據了解至少邀請左五十個中國富豪聚會。

據講蓋茨中國基金會三個月前已開始籌備,最初只係邀請富豪榜上排名較前嘅人。

但巴菲特同蓋茨,都想喺最短時間見最多人。

於是乎基金會採取一網打盡方式,最後發出五十幾張邀請函。

私人聚會地點,就定喺北京一間豪華酒店。

收到邀請嘅包括佢兩夫婦,Soho中國嘅潘石屹同張欣。

我地問過,佢地已經答應出席,但確實行程,同內容就話仲未收到。

說來巧合,張欣,彭博雜誌最近一期就以佢做封面人物,並稱佢係「中國億萬富翁建設者」。

內地傳媒更形容佢係男人最難抵檔嘅女人,因為佢實在太叻,太有能力。

佢同老公潘石屹,十幾年前離開香港,返內地創立Soho,依家係北京數一數二地產商,代表作就有「長城下的公社」。

張欣捱過苦,14歲同媽媽嚟左香港,佢做過工廠,當過信差。19歲儲夠錢去英國讀書。

劍橋畢業後,打過幾分工,創業之前係香港高盛分析員。

要成功,張欣話,要堅持。

除左張欣潘石屹,股神一定會見佢,比亞迪王傳福。

飲品業大王娃哈哈集團董事長宗慶后及內地女首富、碧桂園楊惠妍亦應榜上有名 。

股神請到,俾著我,當然話好。但對有幸獲邀內地富豪嚟講,原來岩岩相反。

基金會話,絕大多數人曾經致電主辦單位,查詢到時係咪要承諾捐錢,驚會出現難堪。

有小部分人更已拒絕應邀。

為左平息疑慮,巴菲特同蓋茨,今個星期會發出親筆信,強調只係想結交朋友,溝通思想,同尋找伙伴。

至於捐唔捐錢,佢地唔會公開施壓,獲邀富豪名單亦會保密。

說來羞家,人家趙丹陽要花二百多萬美元方可以與股神一夕飯,現在人家親筆信見你,你卻怕捐身家而唔出席?

可能這就是中國特色吧!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將