偶遇


溫家寶同菅直人,終於喺亞歐首腦會議期間見面,傾咗廿幾分鐘。

中日雙方用「交談」,形容今次接觸,唔算係正式會面。

原本在亞歐會議首日嘅工作晚宴上,菅直人同溫家寶、坐到好開、並無交流。

不過晚宴後兩人準備離開時,喺會場走廊相遇,坐低傾咗大約廿五分鐘。

儘管二人在領土立場上各自表述,不但除此之外,兩人都認為,現時嘅中日關係不可取,話維護同推進中日戰略互惠關係、先符合兩國人民根本利益;又同意適時實現中日高層會晤。

話就話係「交談」,但係每一個細節,都經過精心安排。

中日首腦喺走廊碰面,首先打招呼嘅,係日本首相菅直人。

第一巧合係溫家寶同菅直人出席完晚宴、喺大廳外嘅走廊,向住同一個方向行。

菅直人同溫家寶打個招呼,然後提議、大家坐低傾下。

咁啱、走廊又有兩張櫈喺度!

更巧合係咁啱在場又有一個翻譯人員,兩人於是喺走廊、坐喺度、傾咗25分鐘!

中日撞船事件發生後,中國中止兩國嘅高層接觸,喺今次亞歐峰會、兩人係咪會面、成為焦點。

據聞菅直人原本唔打算出席亞歐峰會,但後嚟改變主意、就係為咗同溫家寶見面。

佢出發前、向外務省官員話,

日本外交消息人士話,呢次睇嚟偶然嘅交談,明顯事前做咗好多溝通,而且得到溫家寶同意,絕非偶然。

見雙方都咁有誠意,之前鼓吹中日關係的陰謀論家,大可以「收檔」!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)