奸商

呢個鄭家純真過癮,自己作為大富豪,居然批評其他富商「生意無道」?

佢話,「仇富」風氣惡化,主要因為「貧富」差距太大!

除左政府無拉近貧、富差距外,部分公司做「生意無道」,亦有責任。

大家仲記得兩個月前,誠哥先講過:「君子愛財、取之有道」!

而家純官就爆一句:「生意無道」,唔通真係另有所指?

最搞鬼係自己都認係「奸商」,真係比佢吹漲!

近年純官都幾惹火、先有梁展文事件,之後又爆出紅灣半島,搞到要同立法會打官司!

不過聽佢解釋咩叫奸商,又真係笑死!佢話發展商起完海景樓後,再起屏風樓,就係「無道」!

不過新世界本身也曾捲入屏風樓爭議! 美孚新邨居民最近就係爭取阻止第8期對出前石油氣庫空地起樓,主角正係新世界!

似乎呢個老細真係唔係好知自己公司做咩,我諗「堅叔」聽完佢講,真係會暈~!

對於點解決仇富,佢話自己「瞓覺」時候都諗過,最後就諗到向政府二萬億儲備開刀,話係時候運用部分儲備改善民生。

話就話有二萬億、但大家唔好唔記得,儲備增加咁多,主要係熱錢流入停左喺本港,金管局要發行票據,其中有八千億係負債、預左要還!

所以純官話要改善仇富就要政府「開倉派米」,點講都唔通!

對於市場傳出佢有意入主新報,鄭家純話目前未有洽購任何媒體,但如果有商界發聲,都係好事。

江湖傳聞,話純官當日真係有心買新報,連班底都搵埋,點知搞場「鴻門宴」諮詢下老友意見,個個都勸佢唔好搞,最後只有「擺休」!

話就話做生意要有道,不過華爾街日報指鄭家純呢番「傳媒功能論」,反映佢心底其實用其他「奸商」無分別!

四叔而家出近百億買入TVB,據聞明年初就成事,到時又睇下係咪有一個為商場發聲既平台!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將