豬二十之獨腳戲

中美匯率戰一觸即發,不過蓋特納可能真係計錯如意算盤,美國原來真係無咩朋友!

最唔比面應該要數巴西,表面要留喺國內處理熱錢問題,但實際係睇死係G20只係做SHOW多過做嘢,費時花時間由南美飛去亞洲!

同樣No Show有印尼財長,連英倫銀行行長默文金,都係派代表出席算數,大概都可以想像今次會議有何成效!

不過美國財長蓋特納未見氣餒,會前繼續硬銷佢解決「國際貨幣戰爭」嘅美式方案,建議為經常賬盈餘,設定目標。

美國提出,經常賬盈餘唔可以超過GDP嘅某一個比重,初步建議是經濟生產總值的4%。

當然,點解係4%當然無得解釋,不過呢招好處係表面定下一個Universal的指標,但內裡矛頭其實指向中國,希望迫使中國,以更直接嘅方式,削減貿易順差,例如係國營企業,進行更多海外採購。

當然亦可以揀人仔升值!

不過有關建議,都唔使中國出手,單在新興國家同埋工業國家之間,已經無法取得共識。

金磚四國仲喺之前,自行開會、先討論共同利益。

甚至連德國呢啲錄得龐大經常帳盈餘嘅國家,以及「馬仔」日本亦唔響應,野田佳彥直斥蓋特納不切實際,都算有膽量!

今天的局面亦證明溫總當日失驚無神走去見默克爾,果真是有先見之明。

目前看來會後聲明,喺匯率同經常帳問題上,措辭會較為溫和,而今次嘅會議亦都唔會變成八五年容許美元貶值廣場協定翻版。

美元今日走勢未見逆轉,證明市場對呢位財長能力都不大信任,不過問題係十一月一開始就有兩壇大嘢,包括中期選舉同QE II啟動,需慎防趁好消息出貨,要好似曹Sir所言,要邊走邊退。

蓋特納今次可以話係事件最大輸家,身為超級大國大掌櫃,要紓尊降低專登比電話無出席會議的巴西財長,向人家承諾美元唔會再跌。

蓋特納咪成日話自己多盟友既,而家睇嚟佢真係要諗下邊個先係真正朋友?

留言

Angie說…
美國今次呢個 Hyundai 版廣場協議咁新穎, 梗係"IN"到冇朋友啦!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將