DOA


喬布斯兩年嚟首次出席業績後嘅分析員會議,話要趁季度營業額突破二百億美金,出嚟同大家講吓嘢。

iPhone喺上一季賣出咗1410萬部,大幅增長九成一,銷量首次超越RIM嘅BLACKBERRY。

Jobs更牙擦說,預計可見嘅將來,BLACKBERRY嘅銷量都追唔到iPhone。

至於Google嘅ANDROID手機作業系統,喬布斯亦大肆批評,話對方雖然採取開放式平台,但缺點係開發商各自為政,更批死開放式平台唔一定會贏到iPhone。

至於iPad,喺上一季只賣出咗419萬部,但比市場預計嘅最少5百萬部遜色,加上相繼有電腦製造商,推出本身平板電腦同IPAD競爭,令蘋果股價一度在延長時段大跌近8%!

但喬布斯好有信心,認為競爭對手嘅平板電腦,屏幕只有七寸先天不足,好難同iPad競爭,更揚言對手「DOA(Dead on Arrival)」、「孤兒產品」,聽來都令人覺得佢有些少失控!

先勿論到底今次喬布斯現身是否真的為自己產品打氣而現身,但對對手如此「評頭品足」,似乎係心虛多過信心爆膨!

對於今季度iPad銷售低於預期,的確令人大跌眼鏡,當然一眾Fans都各自解釋,有說是由於供應商供不應求、影響銷量,又有人提出iPad名過其實。

作為iPad用家,老實說呢部平板當然取代不到Notebook(至少打呢篇嘢,我就要用notebook!),但iPad用上的確是令人愛不惜手,難怪身邊朋友愈來愈多投入平板行列。

那麼銷售為何如此強差人意? 有電腦Blogger就認為最大原因係iPad今時今日仍然不支持列印功能,影響左企業增購意慾,但預計來緊IOS 4.0可望解決呢個問題!

加上出年iPad將會喺更多國家開售,美國本地亦會擴大銷售網絡,包括在沃爾瑪出售,將可望刺激IPAD銷售大幅增長。

事實係iSuppli就已經轉手上調iPad銷售預測至1380萬部,明年更會增至4370萬部。

蘋果三百,我買!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)