暗渡陳倉

香港到底係咪熱錢基地,過去一個星期成為左內地財經界非常熱門既話題,我地都連續跟進左好幾日,由羅湖既黑市找換店、生果鋪,以至近日突然叫停既「人民幣貿易結算」,令呢個疑問好似突然變成事實一樣!

為左避免「混淆視聽」,金管局總裁陳德霖就趁到北京,同人民銀行解釋,指人民幣存款同貿易結算量急升,並無涉及炒賣!

陳德霖話,仲指王岐山繼續支持香港作為人民幣國際化試驗場。

不過數據有時真係好難「呃人」,本港十月人民幣存款突破二千億,單係十月就多左四成半,其中陳德霖口中無炒賣既貿易結算,更大升一倍三,不過貿易量又唔見上升,咁解釋?

其實想當日人行同金管局簽訂貿易結算安排,原意就係希望金管局可以做好把關工作,避免呢個試點成為投機炒作工具,而家未夠半年就「出事」,到底明年仲有無得增加額度?

陳總話,未傾到喎!

金管局否認還否認,觀乎中央台既立場,其實喺內地眼中,香港都好難洗得到呢個「熱錢基地」惡名!

佢地認為既「暗渡陳倉」,唔少都係基金大戶,特別喺內地所謂四大「Buy China」天王,包括索羅斯、安東尼波頓、羅傑斯、仲有「掹車邊」既巴菲特,個個都咁好中國前景,反而令阿爺有所顧慮!

其中又以索羅斯最令中南海有陰影,想當日佢沖擊英鎊,本來副手Druckenmiler都話希望逐少「注」沖擊英鎊,但索羅斯話既然我地睇中大勢,點解唔借到盡?

正係呢種去到盡既性格,令佢喺各國央行之間「聞風衰膽」!

特別係佢個辦事處來港只有一個月、而家咩動作都未有,肯定係有後著!

中央台更質疑,佢來意不善,純粹係搵快錢!

所以中央電視台製作第三輯以「熱錢屯兵香港」為題,作專題報道,指對沖基金喺本港屯駐十萬億港元資金,實質係想進入內地市場興風作浪,短線圖利。

熟識國情嘅胡祖六話,直指內地對大量熱錢「屯兵」香港,的確有介心。

雖然多間外資話睇好香港,內地前景,但中央台提醒,唔好對搵快嘅熱錢有任何期望,因為大戶實質只是「暗渡陳倉」。

中央台最後對監管當局的警告是,面對資金氾濫,金融監管機構一定要好好把關。

國金88樓,唔知你收唔收到?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)