秋後算帳

內地輿論對外資不滿,似乎有升級跡象。

每星期都搵到新指控,要證明外資來意不善,要多加提防。

繼話香港熱錢天堂,之後點名話索羅斯嚟港做世界之後,最新矛頭,直指高盛。

事緣已經係一個月前嘅事,但到近日再被內地傳媒炒作。

話說內地股市十一月十二日大跌,內地行家近日將當日市況,歸咎係高盛證券出報告、建議客戶沽貨所致。

更複雜係,高盛當日出左兩分報告,一分係全球十大投資策略建議,話由於有政策風險,建議顧問結束對中資股長倉策略。

同日,另一分高盛亞洲策略報告就話,政策會收緊係預期之內,話佢地對中資股樂觀不變,客戶應該繼續買貨。

一分倫敦,同一分香港出嘅報告,得出兩個完全相反結論,結果內地傳媒爆出高盛陰謀論報告嘅指控,尋日高盛記者會,亞太區策略報告撰寫人,朱悅成為內地傳媒箭靶!!

同一研究範圍,一間大行,有兩分唔同結論嘅報告,唔係怪現象!

匯豐就係一個例子。倫敦高盛俾匯豐評級係買入,香港評級就只係中性,難怪范智廉要嘈!

又唔通係,內地走出去,只係近幾年時間,對國際玩法唔了解,結果亂加假設!!

人民日報月初,已經發表左一篇評論,話某大行涉嫌操控股指圖利。今日內地傳媒亦有類似評論,分析外資行點干擾內地市場。

呢篇文章列舉,外資行首先,用佢地標準,同中國市場做估值係唔岩。

第二,就係透過做報告,做預測,干擾內地決策,影響當局空間,亦係唔岩。

第三,就係透過香港買H股操控對中資股價格標準,都係唔岩。

即係最唔岩,都係香港啦!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將