明年首選?

商品市場今年跑贏一眾資產,是鐵一般事實,彭博就貼明年繼續睇好,15種主要商品中、又以銀同鋅,估計明年可以有37%及21%回報!

商品市場有無造市?每次商品價格大升,總有一懷疑。

大升原因,係炒資金,炒供求。但原來唔少商品合約,大部分係集中喺一個交易員手中!

經典例子,要數銅。原來,倫敦商品交易所,有8至9成期銅合約,係由1個、係1個交易員持有!

以呢批合約計,其實相當於全球交易所一半嘅註冊銅存量!

華爾街聽到呢個消息後,即時諗到,呢個交易員,係嚟自摩根大通。

摩通近日喺商品市場嘅角色備受質疑。之前已經被投資者告、操控銀價。

到最近,不斷有消息指,佢地持有絕大部分,又或者九成以上期銅合約,貨源歸邊之下,點玩都得!

摩通之前好巧妙咁否認左,話佢地無持有超過九成合約。即係話,有可能持有百分之八十九點九九九.....

摩通近年大搞商品交易部,可惜早排損手,近日多次銀價,銅價急升,市場全部入曬佢地數!

除左銅之外,原來交易所買賣嘅鋁合約,最多有九成,由一名交易員持有。

鎳,同鋅,五至八成,又由另一個TRADER揸著!

貨源歸邊,商品市場就算無泡沬,都因為磁石效應,一有買盤就會掃高,所以明年買商品,都應係不二之選!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)