靠估

年尾股市無成交,無消息,升市與其話係粉飾廚窗,倒不如話係TRADER炒上落。

今年嚟,港股錢多,成交多,新股多,但論指數表現,同年初比,其實沿地踏步。

舊年年底,大部分分析員都對市況樂觀,環顧各大行預測,最樂觀估恒指全年見二萬七,保守只係睇二萬二。結果??!!

稱上最唔準嘅預測,就係當今大行高盛,年底睇二萬七,結果就算用恒指全年高位比,都爭二千點,其次就係大摩!!

今年唔準,如果出年準。咁就更好!

事關兩間大行都預測,出年恒指可以見三萬左右,乖乖不得了!!

今年最唔準,講左。至於今年最準又係邊位?

就係匯豐,同瑞信。前者估恒指合理值係二萬二,瑞信預測係二萬三千八,一直無改。結果兩間都相當近磅!

大行做預測,離唔開幾招。最常用,係計算四十幾隻恒指成分股盈利預測。再加一個假設市盈率,咁就搞掂。

但一間公司盈利已經難估,估曬咁多間,可想而知,估恒指有幾大難度!

另一個常用方法,就係計算埋股息,同債息回報差異,但呢個模式,同樣要盈利推算準確。

所以,以後再有人估錯市,唔好怪人,話人地係明燈?!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將