馬田打老虎

韋奕禮要走,中環各界反應係預左,但大件事!

特別係任期本來多幾個月就會屆滿,但咁都唔等埋,到底所謂何事?

雖然呢位CEO公眾對佢印象可能未必算深,不過佢任內其實做左唔少「打老虎」工作,包括反對電盈私有化、追擊中信泰富炒燶外匯事件,以至今年洪良事件,都反映佢對保障投資者、一啲都無手軟!

韋奕禮承認,呢分工唔易做,同意任內最大挑戰,係雷曼迷債。

曾經形容自己係強勢管理,決定左既事一定要執行,韋奕禮強調提早離任純粹私人理由,但分工一的都唔易做!

除左雷曼迷債外,韋奕禮喺多個議題亦受壓,當中包括多間上市公司高姿態反對延長禁止買賣期。

仲有半年,韋奕禮話好希望餘上市規則法定地位有進展。

佢對繼任人都有要求,就係能力,同誠信不可缺一!

知情人士話,韋奕禮早於金融海嘯後,就意興闌珊。雷曼迷債一役,佢認為部分指控不合理。

相比前任沈聯濤,同佢交過手嘅、都形容韋奕禮識野,做嘢合理。

好似牛熊證一役、沈聯濤以為係罪大惡極產品唔批,但落到韋奕禮手,即時無問題。

韋奕禮任內,致力打老虎,多宗造假或內幕交易案重判,真正顯示證監會唔係無牙老虎。

DAVID WEBB講得好,佢話電盈好、中信泰富事件好,甚至競價時段,都顯示呢幾年,證券市場呢幾年變得太政治化,令韋奕禮無癮。

雖然無講接任人,論資排背,無錯係林張灼華係大熱接班人,但WEBB就話,出面大把叻人,如果由真係林太上,佢會好驚訝!!

講任期,林太依家合約,出年二月底完結。是否續約,同是否升職,唔知有無關係呢?

金融圈話,相比金管局總裁,證監會呢個位,難做亦難搵人。

環看香港,未退休,兼有經驗似乎得轉會去交易所既狄勤思一個!

但當今市場講同內地融合,與其澳洲邦,不如內地求援。至少,同小加合拍啲!

合拍好緊要,韋奕禮同政府係咪合拍,一睇就知。

宣布離任咁耐,相關人士一句致謝聲明都無!!!
//////////////////////
後記:唔知係咪下亞厘畢道睇到我地節目,晚上嗱嗱臨出聲明贊馬田貢獻多!
都好,有心唔怕遲.....

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)