388 Killer

呀小加啱啱先成為我地年度財經人物,估唔到新一年就有一個唔好開始!

由上市科、法律顧問、財務總監以至啱啱大信封阿Charles既副營運總裁葉志衡、李小加上任近一年以嚟、高層頻頻執位!

葉志衡喺出任現貨市場部主管期間,曾經處理過唔少燙手山芋,好似係U盤事件、最終因為青姐一滴眼淚而收回,不過七年時間都對港交所有唔少貢獻!

無論如何,隨著葉志衡告別,阿 Paul周文耀年代出任既高層已經所淨無幾。

好在「有人歸故里、亦有人漏夜趕科場」,小加亦都重組左港交所唔少部門、特別係請來舊同袍、JP Morgan高層羅力擔任市場發展科,力拓內地業務、當中人民幣計價產品更係最重要發展。

講到市場發展,其實走幾個高層都唔係咩大件事、反而係388點樣面對市場變化,先至係最令人關注。

雖然小加總裁既萬言書的確引嚟各方讚賞,不過危機已經不知不覺悄悄蔓延,講緊既就係喺全世界都不斷澎漲既交易所「殺手」:

黑池交易!

跟據最新既數據,目前美國既黑池交易,已經增加至佔交易量總數既一成三,歐洲起步較慢,反而令港交所震驚既、係日本既數字、短短半年間,由百分之七增加至一成既比重,而且係有進一步增加既跡象!

相比之下,香港雖然無正式既統計、但黑池相信只係佔交易量百分之一至四,好處諗就係影響不大、但半杯水理論就係有好大發展空間。

其實而家幾間最活躍香港市場既黑池交易商,好似係Liquidnet、Instinet,喺區內都係非常活躍,而家都部署增加香港既投資。

黑池交易本身就有好大優勢,一方面交易成本只係受監管交易商既七分之一、加上而家交易所只係要求收市後先至「報數」,呢啲大手買賣完全無透明度可言!

交易所唔係唔知黑池有幾大威脅!為咗掌握黑池交易,佢地已經要求十三間交易平台、二月起要用新既交易代碼上報相關交易,不過諷刺既係、呢啲交易信息唔會對公眾披露,換言之散戶跟本唔知呢啲大戶場外點部署,分分鐘成為大戶點心~!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)