大街對華爾街

話過自己做神既工作,不過第四季業績就令行政總裁布蘭克費恩打回凡間。

第四季高盛賺咗22億美元,減少五成多,係連續三季度減少。

更令人意外係營業額只有86億美元,減少左一成,遠差過預期,結果單日股價跌左足足近5%,是去年SEC 出手調查高盛以來最大跌幅。

今次盈利倒退,主要係過去最賺錢的交易部門收入下跌,特別喺稱為「沃爾克」法則既金融改革方案通過後、幾間投資大行既定息收入都顯注下降。

看看炒房盤數: 佔咗高盛一半收入嘅固定投資、外匯同商品交易收入,第四季減少近四成,而花旗亦大跌左三成八。

相比之下、作為傳統銀行既富國同US BANCORP,盈利就分別上升兩成一同六成二,金融時報話,咁係反映俗稱「美國大街」Main Street既傳統銀行、喺經濟同消費改善下,令佢地可以跑贏華爾街大行。

高盛都承認,受到監管條例同投資氣氛影響,十二月既投資市場好似「一潭死水」,未來亦好難估計會有咩變化。

現實係金改條例對高盛就好似落左一個「緊箍咒」,由於唔能夠再運用自己既資金坐盤炒賣、加上槓杆下降,未來三至四年盈利都會受影響。

睇番舊年高盛冒既投資風險Value at Risk,即係每日承擔最多損失既投資,平均得番一億三千萬美元,比起零九年大跌三成八,證明這個緊箍咒確有法力!

面對全年盈利減少同降低派息,似乎高盛對員工就慷慨過股東,舊年三十五萬個員工獲派發嘅花紅、雖然跌咗一成,平均每人仍獲分超過43萬美元,即係超三百幾萬港元,而佔總收入比例更增至近四成。

股神見到布蘭克費恩,唔知會講咩呢?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)