沒有大人的日子

在facebook取代了GOOG成為最多人瀏覽的網頁後、GOOG明白是時候要作出改變。

今次GOOG作出巨大架構調整,舒密特話同佩奇就簡化管理架構,傾過一段長時間,而家係時間作出改變。

日後佢會專注收購交易、公司管治,以及作為「佩奇」同另一名創辦人「布林」嘅顧問。

喺宣布人事變動後,做咗十年主席兼行政總裁嘅舒密特喺「twitter」有感而發話,「唔再需要大人日日睇實」將三人嘅關係「一語道破」。

十年前,佩奇仲係28歲嗰陣,請「舒密特」加入GOOG,將做開嘅行政總裁職位,交俾舒密特,一做十年。

華爾街日報道,人事變動係有跡可尋,原因就係出自性格差距好大!

同佩奇好唔同,現年55歲舒密特鍾意高調,作風亦圓滑,

GOOGLE喺宣布退出中國一役,舒密特同布林激烈爭論,布林堅持中國一定要停止網絡審查,否則會撤出中國網絡搜尋市場,但舒密特反對,佩奇最終企埋喺布林嗰邊,舒密特反對無效。

市場估計,佢行政主席,最多會做一年,之後同GOOGLE嘅賓主關係就會告終。

事實上,舒密特開始減持公司股分,出售53萬4千股GOOGLE股分,獲利3億3千幾萬美元。

雖然舒密特在開發Android的手機上取得了成績,不過過去兩年來,GOOG眼白白看著facebook的壯大,自己就衰失了入門網站的先機。

今時今日,也許兩個創辦人是時候重拾當日創業的精神。

小孩比成年人一個優勝之處,正是想像力海闊天空。不是嗎?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將