技窮

內地物價飛升,一月通脹坐五,望六,人行亦驚唔切先來加息!

但突然,先由路透社傳出,一月內地通脹只有百分之四點九,一切來得太突然,最少對市況係「正面突然」!

路透社近期成為內地數據洩密天王,今次學精左,只係從一段市場分析稿入面,引述交易員話聽講,一月分內地居民消費價格指數,只會上升百分之四點九,遠比分析界預測百分之五點三,至五點五低。

到左傍晚終於由國家統計局揭盅,確認一月通脹率會採用新計法,市場盛傳,食品價格佔指數比重會由超過三成三,降至兩成半左右。

新計法,會將指數拉低0.3個百分點。

老實說,國家統計局的誠信早已不高,還記得去年樓價事件,國統局幾乎被內地網民駡爆,所以要更改通脹計法,根本無咩難度。

仲有維基之前爆料,說副總理李克強未任此職前,可以笑住同外交官講,話中國經濟數據係MAN MADE,有人為成分,數據只係反映經濟趨勢,但唔準確,所以千其唔可以信!

不過今次連「監生」的粗暴方式也不行,要左度右度,攞正牌光天白日「造假」,這不正是反映通脹已經完全失控,正是技窮的表現,連造數都不能改變現實?

如果睇印度,就絕對唔信中國通脹會低於五!

印度最新批發通脹八點二三,高過預期。印度最新食品通脹近一成六,亦高於預期。印度最新燃料通脹一成,又係高於預期。

大家經濟發展步伐相近,試問通脹率又豈會有如此大差異?

說句老實話,中國今時今日已有本事將雄據左全球經濟第二把交椅四十三年,由日本手上取過來,反映經濟實力已經一日千里。

不過第二大經濟體系、並唔等於中國就係第二最強經濟,因為以人均收入計算,中國只係日本既十分之一。

聯合國就計算過,全中國有一億人口每日生活開支就只有兩美元,即係聯合國定義既貧窮線以下,呢個幾乎已經係全日本人口總和。

其實全球第二大經濟唔止係一個數字咁簡單,中國肯定亦需要承擔更多對稱既國際責任,至少統計數據就沒有理由再如此造假吧?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)