國泰

事前人人唱淡,國泰今次交出成績表都算見得人,盈利新高之餘,仲超出預期,股價都算有交待。

其實一早聽黃師傳講就無錯,盈喜之後股價上到24蚊仲唔走人?

前排落到十七、八蚊唔買又笨!

又學下睇國泰盤數,高盛話有兩個重點、就係對沖策略同埋今年航空業前景!

咁講就兩個都收貨,雖然管理層對油價都係有啲審慎,但相信今年需求仲係好強勁,高盛用自己既indicator計,估收益率按年可以升一成!

油價對沖亦都對路,既然短線有咁多波動理由,做短唔做長、加埋20-30%對沖幅度都好合理,斷估咁審慎都唔使再蝕!

反而大手擴充機隊就令人有啲奇怪,先增加訂單25架,仲預先宣布會再訂多14架飛機,即係舊年以嚟夾夾埋埋會增加84架,點解咁心急?

其實不難理解,係因為對手香港航空,Hong Kong Airlines威脅與日俱增!

大家可能較少搭到香港航空,不過對於一些懂得精打細算朋友,可能已經享用他們價廉物美的服務。

香港航空前身係中富航空,06年獲內地第四大航空公司海南航空入股,成為第三間提供民航服務既本地航空公司。

過去由於香港航空只有少數航點,加上航班不足,往往要延誤幾個小時,更被董耀中點名批評過話佢地「臭名遠播」!

原因係過去機隊只有十七架飛機。不過情況嚟緊有變,喺啱啱開幕既國際機場亞洲航展、開幕當第一日,香港航空就一口氣訂購30架波音787飛機,表面價達80多億美元,仲引來空中巴士母公司EAD妒忌,話波音係因為華府出手先可以攞到大訂單!

無論如何,肯定是香港航空一心要同國泰競爭!

唔怪得國泰之前要搞大PROMORION,攞五萬張機票大平賣,即將接手坐正既史樂山,仲玩爛gag,叫人好好善用財爺六千大洋!

講真東京機票 1900 係咪抵?大家去慣日本都心照,人家香港航空,正常票價都係$2250,既唔使抽簽又唔使擔心網絡塞車!

講番轉頭,Tony Tyler臨別秋波,將轉去IATA擔任總裁,今日就笑著話自已任內創左兩個紀錄,就係一個Record loss 同 兩個Record gain。

有熟悉佢身邊既人話,Tony真係有心為航空業做番啲嘢,咁我地都祝佢一路順風!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)