定期賣地

今個月底主動拍賣招標三幅紅磡住宅地後,嚟緊兩個月就主動推多六幅較低密度地皮。

五月嗰三幅,以司徒拔道前嶺南書院最受關注,估計只係起到一百個單位,市場估每呎地價值萬八蚊,估值高達32億。

其餘好似係九龍塘海棠路、六月賣嘅西半山波老道都係觸目市區大型地皮。

本來二月只係話全年主動推18幅地,第二季開季就變咗連續三個月個個月賣,發展局死撐話,唔係改變賣地政策。

說實話、由唔肯,到變相肯。政府唔認,但骨子裡,正正就係定期賣地。點解?

要做又遲遲都唔肯做,到依家樓價升破九七先做。到底係後知復覺,定默認左原來政府一直睇住九七價做決定。

兩個原因,就算是旦一個係事實,都再次令市民失望。

肯推地,好過堅持繼續玩勾地。但根本問題,官府高地價政策一日不變,一日就繼續為發展商高價開盤,開下綠燈。

高地價,高樓價,根本係惡性循環。

你會問,官府依家嚟個土地傾銷,對樓市係咪再構成利淡因素呢?

中環人話,嚟緊主動賣既幾幅地、幅幅係好野。豪宅有價之下,一幅前嶺南學院地,分分鐘又天價成交。

信供應大增,會影響樓價?似乎忘記左高地價成交,亦會推動樓價嘅現實。

九幅地係咪推得低樓價,九幅地加埋二千多個單位,比發展商今個月新盤三千幾個單位仲要少。與其驚,不能驚樓市超級四月分,新盤,加三塊紅磡地,到底對市況有無影響!

紅磡地三幅,三幅都唔差,特別係高山道,就算一個唔覺意,三幅成交都唔好。五月,又有司徒拔道接力,可以帶番旺。如果月底三幅賣得好,咁樓市咪又火上加油!

如果咁講,發展商近日做到市價散貨,就係比政府更高明。首先,預留彈藥,二係真心釋出、或扮釋出善意!

但說到底、所講善意其實會唔會係詭計?你明知樓價咁貴,係傻嘅先會夠膽喺元朗賣過萬蚊呎。

只要識做人,扮散貨,政府就唔會出絕招,就係居屋!

中環的確近日流傳過政府四月搞居屋,但依家發展,看來居屋無影,靚地到手,政府又中正發展商圈套!

無疑,樓價係貴,銀行近期舉動,亦令準買家少少舉棋不定。後市點唔知,升與跌,難料。

有原本估樓價今年升三成嘅大行話,距離達標仲有一成多少少。如果咁好彩達標,下回將會不設樓價預測!

留言

匿名說…
What's wrong with 樓價升破九七?
Your breakfast $ already 升破九七 long time ago!
HKAladdin說…
Will you get broke if breakfast $ fall 20%??

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將