護盤

幫新股護盤,係保薦人責任。

不過作為匯賢房託保薦人中銀國際、中信證券同匯豐,以護盤角度看,真係完全不負責任。

結果係要接近三點鐘,沽盤不斷湧現,股價亦愈跌愈多。匯豐同中銀先積極排盤接貨,可惜係承接力始終唔夠、最後得返匯豐孤身作戰,尾段力托,先至以4.75元人民幣收市、未至於觸及全日低位,全日成交超過十六億人民幣。

不過匯賢依然係表現最差嘅新股用每手賺蝕銀碼去計,每手蝕490元人民幣,以港紙計,就蝕近580幾蚊,比起上星期上市嘅泰凌醫藥蝕300幾蚊仲多。

作為首隻人民幣計價產品、一開市就跌穿發行價,有散戶唯有喺低位溝貨、輸少當贏。

部分大戶更大手沽貨。

有個別證券行話,由於匯賢大戶分配比例高,乙組分配率高達七成,比起一般新股三成高好多,大戶為免持貨過多都寧願蝕讓。

無怪乎中信證券索性飛起外資,完全靠自己人搞上市。

話晒自己人此終好辦事。

匯賢由認購反應,同上市表現,中環跌落地嘅眼鏡,已經破左多年記錄。但亦搵唔到更好解釋!

認購反應差,賴回報唔吸引。但咁解釋唔到,舊年國債息仲少,但反應都比匯賢好。講到呢到,有人歸咎房產基金呢項產品,唔係香港人杯茶!

反應差,更要破發問題出喺邊。其實好簡單,市場係一個買賣雙方遊戲,匯賢呢場遊戲之中,由頭到尾,再次證明賣家,叻過曬我地!

懂得利用頭炮包裝,更再次發揮叫價進取技倆。銀行界中人話,結果價錢唔係定得咁貴,匯賢其實會好一點。

當然,聰明如李嘉誠,亦敵唔過天時因素。

因為內地市近日的確好難睇,新股連番破發,亦造就利淡理由。結果留意呢幾日市況,匯賢如此下場,又唔係令人意外!

留言

匿名說…
黃元山:

http://hk.myblog.yahoo.com/junk-random/article?mid=1223
匿名說…
http://hk.myblog.yahoo.com/junk-random/article?mid=1212

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將