超調

高盛又發功。

三度轉軚,期間一個月唔夠,由睇淡到全面睇淡,到睇好。次次都可以令商品市場上落異常,高盛,真係玩曬!

高盛多次彈弓手,以佢地坐盤規模,確係有利益之嫌。

除此之外,高盛仲有無背後動機!??

嘉能可上市,高盛同日唱好商品,難免令人有猜想,真係要做過「順水人情」?

想來又不會! 嘉能可上市高盛無份,皆因佢地招股期間,高盛先玩唱淡,依家點會咁好死!!

江湖傳聞話,高盛一定有野,係咩,就講唔出。

但奇係,高盛今日出左極多報告。有商品,有講中國,有講中資股策略,如果將兩者連埋,有無啟示呢又?!!

佢地睇低中資股預測,觸發點係下調內地增長預測,而中國經濟報告觸發點、就係高盛上調油價預測。

由此聯想,難道真正目標,係「玩」中國!

高盛之前,成功唱淡美國經濟,令伯南克加馬QE,高盛會唔會番炒舊橋,逼阿爺調控收手!??

里昂講得明白,佢地話,市場最大憂慮唔係中國通脹,而係中國衰退。依家連內地智囊都出現不同陣營,對繼續收緊政策有保留。

觸發點之一、係PMI意外放緩,跌至十個月最低,亦令經濟動力放慢成為新既憂慮。

國務院發展研究中心巴曙松亦指,內地要防止調控力度過大、出現「超調」。

「超調」呢個字眼用得好,君不見內地經濟已經放軟手腳? 樓市投資減弱、汽車變得滯銷,連金融投資重鎮溫洲、亦因為過度收水,變成「莫財」,要高息借貸渡過難關。

同一時間任總今天亦有專題講座,今次不再談本港樓市,而是內地通脹。

任總提出、呢兩個月通脹仲會再升,唔排除會「破六」。

但佢話按年數據,主要受「翹尾」因素、即係滯後效應影響,唔一定反映通脹惡化,預計內地通脹下半年會回落,配合人行再加息,高達兩厘嘅負利率,今年內可望扭轉。

結合兩者思路,實在不能排除下半年內地政策有變;

更不能排除是政府大換班前,一次空前人事變動!!

難怪高盛警告國指有機會跌百分之5至十同時,都形容「隧道雖然長左、但仍然會見到光明」!莫非這才是真正意圖??

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)