S DAY

曾幾何時,一句:"The World's Local Bank"是滙豐最響亮的宣傳口號。

對不起,今天歐智華告訴大家,這句口號害苦了匯豐以及她的股東多年!

上任四個月,歐智華在倫敦金絲雀碼頭總部,宣布新匯豐成立。

新匯豐首要目標,就是不再需要全球的零售銀行網絡、認為只要集中有潛力的地區就已經足夠。

對於股東有期望、但員工就已經率先恐慌!

大班要三年內,慳最多三十五億美金,有評論話唔夠多。但點都好,匯豐呢份投資者推介材料,先證明原來呢隻大象,之前係幾咁浪費。

匯豐好有誠意,希望以慳,達到推高回報目標。結果佢地好詳盡,講點可以慳到錢。

不得了!原來減少文書傳遞,三年內每年都可以慳到一億美金,更大節流包括簡化地區架構,每年又慳到三億美金。

以去年三百多億美元的開支計,有傳媒計過、慳35億美元即是要節省十分一人手及減少十分一分行!

當然數唔可以咁樣直接計、不過做過參考也是可以。

現實係、匯豐太多主管,佢地驚,係有理由。

其實,歐智華好應該喺今日開場白,就先講一句:員工們,係前朝既錯,令你地受苦,對唔著,你地在座各位,部份未必有得留底!!

期望匯豐回勇,做一間有實力新興市場銀行,可能不容易。因為大班講明,匯豐仍然希望做全球最大。但佢淡出零售銀行決定,可能未見其利,先見其弊!

弊一,係短線重組開支會大幅增加。更大問題係,匯豐一直憑龐大零售網,吸盡低成本資金,從而再投放增加回報,但依家決定唔行呢套,係咪好呢?大家期待佢地可以有成績。

匯豐堅持要做有實力國際銀行,其實理由好簡單。就係無論股東,同管理層都太懷緬浦偉士時代光輝。

浦偉士被匯豐封為神,各人亦自應承師於佢,又點會有人夠膽為體現價值,走回前浦偉士時代路線。

有留意匯豐策略目標,其實佢地有啲似學渣打。就係想將企業銀行同投資銀行兩項業務,達到協同效應,呢個渣打模式照炒。於是,匯豐一直無出現過「批發銀行」呢個字眼,首次出現。

匯豐學渣打,只要成功、其實好橋唔怕抄。但人地由九十年代失敗,同二千年打後翻生,用足十年。匯豐三年得唔得呢!!

歐智華亦可能知投資者無耐性。所以除左用佢一慣唱高開低(即係先公布利淡季度業績、再在策略日公布利好消息),亦用有技巧方法,將自己定位為繼工行後,派息最高銀行股。又提出三大原因,話投資者有理由持有匯豐。

三大原因就係: 有策略、會行動、同有好管理層!

信不信?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)