雨過天晴?


奧巴馬: This process has been messy!

博納: Now listen, this isn't greatest deal in the world.

佩洛茜: See what of support we can provide.

其實都唔多需要討論,大家都明白呢分最後關頭先達成的協議,根本講唔上甚麼共識,只是你退一步、我進一分的政治妥協。

Pimco 埃爾亞里安話,今次協議只係短暫紓緩市場情緒,因為跟據之前評級機構標普既準則,美國仍然會失去三條A既主權評級,亦都無助改善市民同企業信心,失業率仲會進一步攀升。

華爾街日報就話,以往被視為「常規程序」既議案,而家成為左反對黨威脅總統作出讓步既有力武器,白宮擔心先例一開會令日後施政更家困難。

諾貝爾經濟學得主克魯明更批評,奧巴馬為達成協議而投降。

克魯明回顧整個國債上限協議,完全唔提點樣增加收入,反而話會研究改革稅制,令佢完全費解。

克魯明話,奧巴馬今次讓步,只會令財赤問題進一步惡化,而目前經濟環境下,仲要減開支,對經濟嚟講係大災難。

佢預言美國經濟依家到二零一三年,都會陷入衰退,整個結果,奧巴馬,民主黨,同共和黨都無贏家。

但真係無贏家嗎?

華盛頓郵報嘅政治專欄作家認為,各黨派就調高債務上限,討價還價,採取保守經濟政策嘅「茶黨」,先係大贏家。

共和黨眾議院議長「博納」,都要修改削減財赤嘅幅度,爭取「茶黨」支持,至攞到218票,僅僅夠通過,佢嘅債務上限新方案。

但茶黨內部認為,喺國會嚟緊嘅表決,要見好就收,以免變成債務違約嘅「罪人」。

而參議院共和黨領袖「麥康奈爾」,喺債務危機最後關頭,透露兩黨就快有共識,外界對「麥康奈爾」即時加分。

事至到此,下一回合要看評級機構如何反應。

我們又沒有Pimco 那麼悲觀(當然,亦不排除Pimco是出於陰謀論),三大評級機構很大機會只會按兵不動(國家利益?),僅將長期評展置於負面觀察。

那到十八個月後、就唯有寄望「雨過天晴」,經濟既然好轉,就不用再擔心財赤?!

都係要賭呢一鋪。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)