落飛


誠哥老了?

何解? 一向從無失言的李嘉誠,居然今日多番說錯話!

1. 赫斯基「零售」!
2. 你同我都有一票(選特首)!!

你會說任何人都有失言時候? 對不起,對李嘉誠來說,這是過去絕不會發生的失誤,可以說,從未有試過!

而且,當一個開始緬懷過去種種…..十八歲做經理、十九歲總經理、二十一歲有自己生意……你想這代表了甚麼?

但數對後市,同經濟掌握得最好嘅人,李嘉誠仍然是無出其右。

往績證明亦李嘉誠比巴菲特更準確。

所以抵佢話,如果搞個收費午餐會演講,多多錢都有人去,係岩。超人對經濟前景,簡單講比三月時來得審慎文字上,佢三月份主席報告,形容前景秀麗,深具信心。但今次,剔除前景秀麗四隻字,只係維持仍深具信心。

雖然有的似聯儲局會後聲明咬文爵字,但誠哥答問環節,亦講得好清楚,歐美唔得,亞洲收緊政策,亦難望有快增長,全球只寄若一個字--「慢」。

通脹仍然係憂慮,佢五個月前講過,派息增長高跑贏通脹就對股東有交代。和黃最令人意外係中期都加派息,加幅百分之七點八。如果咁計,超人係咪預言,通脹會破七呢?!

集中看看和黃,核心盈利勁升,但市場最期待嘅系內重組,憧憬落空。

李嘉誠話,稅制改革對集團架構無影響,加上赫斯基夠錢駛,零售業務亦唔會分拆。

半年賺左463億,增加六點三倍。扣除特殊項目,核心盈利就升五成九,其實都係好過預期。

3G業務成功止血,賺左七億六千萬,不過港口要做70幾億撥備,財務表現大幅倒退,拆港口、拆匯賢,李嘉誠話負債少咗,嚟緊做投資都會進取啲,「有力、有勁」。

即使大家可以預計今年和黃會重新回復增長模式,大概一個肯四周西討北伐的人,又願意買重唐唐落飛,其實都唔多需要擔心他真的老了吧!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)