英雄見慣亦常人

古語有云,浪花淘盡英雄。現實投資市場,亦不知淘盡多少英雄。

昨日英雄,今日要為失敗而痛楚,格羅斯把酒垂睙,安東尼波頓因為強勢復出挫敗,去意已決。

約翰保爾森舊年意氣風發,晉身全球最賺錢對沖基金,今年卻徬惶無助,回報大跌四成。

英雄落得如此下場,本著賺錢唔係新聞,輸錢先係新聞,媒體會大寫特寫。但海嘯後三年,有幾多投資者真正睇準市況,會一帆風順?

投資老手,星級操盤人,掌握比人地多?訊息,有散戶無?網絡,有唔少人渴求?資本實力。

八月一役,大輸特輸,證明大戶都係人,從好方面諗,做小投資者,更應該加把勁。

事後孔明,輸錢總有野可以賴。

傳統,大戶係最聰明,最掌握市況。英國金融時報亦問、點解佢地表現咁差?

結論係宏觀經濟環境無人預計到。

以約翰保爾森為例,佢今年賭通脹大升,軍師原來係格林斯潘,而睇錯宏觀經濟,亦唔止佢一個。
?緊係點,唔少高手都話,唔知。但投資高手失準,唔只係八月發生,過去三年,真係跑贏標普5百既股票基金,原來只得三分之一。
但大戶風格有個好處,就係有錯就認,債券大王做得到。
繼續信自己眼光,不為市況所動,波頓亦有咁既本事。但點解輸成咁,就係人,根本預測唔到經濟。
金融時報亦都提到,八月贏既贏得唔開心、輸亦輸得令人不服氣。
因為經濟呢三年?,可能全部係假。大量印鈔,有假增長,假通脹,總之連聯儲局經濟預測都錯曬,做大戶對客戶,已經有「擋箭牌」。
比幾年前,依家環境更複離。亞洲區通脹千真萬確,歐美通脹、定通縮仍然無定論。
如果大家無記錯,幾次大通脹前,其實都埋下告別英雄觸發點。
事關,通脹可怕,抗通脹勝於一切。任何回報高?投資,都吸引資金無數。
最後,亦因為咁可能把關不足,或錯估形勢,最後輸錢。
債王,賺錢之神,股神故事忠告我地,大戶未必一定贏。星級投資者仍然實力有餘,但用毛主席一句,俱往已,數風流人物,還看今朝。
即係,你今日有本事賺到錢,咪係英雄!!

留言

Independence說…
今日聽到有觀眾說「開市埋位」主持們不認真,時常只掛住笑。本人完全不認同!

他們雖然「有講有笑」,但所講的都是有論點、論據,這些論據絕非隨口說說,而是前一晚做足功課,睇咗很多很多資訊才得來的。有時我心想,他們每天所閱讀的資訊,甚至比股評人、嘉賓更多!

另外,對比其他免費電台財經主持,近乎只是跟稿讀,同嘉賓接近零交流,簡直無得比!

無可厚非,「開市埋位」主持們有時會過了火位,「笑過龍」,但只不過是一點小問題,若他們只是正經八百,在這個資訊爆炸年代,我有何需要額外款錢看有線!這種節目形式,暫時還是他們獨有(可惜現在4點無咗青姐!)。

因此,希望他們能保存這「有講有笑」形式!

最後,多謝你們的專業,為我們觀眾帶來更多資訊、更多角度的分析!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將