三面埋伏

「歐、美、中」,已經成為當前最大計時炸彈。

先說美國,上星期五一個就業數據,真係嚇死唔少人,政府職位都預左無,但私人市場只係增長得萬幾分職位。

仲巧合係全數被減少既政府職位抵銷晒,令新增職位變成零、有無咁「蹺」?

所以諾貝爾獎得主克魯明話,呢個「零」字,加埋一個「二」字,正係反映市場已經discount左衰退來臨!

所謂「二」字,係指十年債息跌穿二厘,面對如此狀況,奧巴馬已變成克不容緩!

周末先後呼籲增加鐵路高速公路呢類基建投資,希望保著數以萬計既職位,之後又向商界讓步,要求環保部門撤回一項、被指阻礙創造職位既環保條例,原因係問題已經克不容緩。

所以克魯明話,奧巴馬唔應該再理會政治同國債問題,應推出一套規模龐大既基建計劃,咁先可望挽救就業市場。

相比美國,歐洲係死症,再任由歐債問題無止境繼續,美國嚟多十次QE,對全球作用都係於事無補!

歐元區由十幾年前未實行,已經被批先天不足。當日歐元區成立初期,成員國總算係半斤百兩,實力相若。

但之後,唔少次級歐洲國家,已經當左歐元區係一個有實力嘅俱樂部,紛紛入會。

結果,先天不足最後搞到問題惡化。靠歐洲減息,唔會救到問題,期望歐央行不斷買債,唔好忘記,歐央行無印鈔功能。

全球最有權力的女士,看來已技窮,今年輸左五個地方選舉。佢既前任施羅德、無官一身輕,為歐元區獻計,建議係盡快成立UNITED STATE OF EUROPE。

簡單講,係連馬城條約入面提及歐洲國家主權地位,都被中央化。正正式式歐盟技術上會成為各成員既主權國,既有貨幣、亦有財政管理權。

施羅德理據係,共同貨幣大前題、或先決條件,係要有共同財政,經濟,同社會政策。

有人話,呢個顯示大歐洲主義復興,甚至話係德國趁火打劫。點都好,施羅德構思,引起即時反對。

歐債問題,正如荷蘭所講,係要先搞出一個退出機制先得!!

貨幣基金已經連續兩個月減少向歐洲金融機構斥出資金,對沖基金亦大幅減少對歐洲銀行業融資。如果無錯,或者不幸言中,希臘即將違約,歐洲會有金融機構出事,到時問題可能更惡劣!

不過要數真正令人憂慮,仍然是「第三隻腳」!

有留意內地政經局勢,其實近日不難嗅出混亂局面。

人行到底是收緊定擴大貨幣政策,市場莫衷一是。

好似傳要擴大銀行存款保證金繳存範圍,包含埋「承兌匯票、信用證、保函」,影響咁大,上繳接近7千億人民幣,但到今日都係眾說紛紜!

加諸明年政府就到換屆,忽然有人透過WikiLeak 泄密、稱軍方同元老一直不滿溫總表現,奪權之勢已經躍然紙上。

歐美經濟大大鑊,政治也是立立亂,不過人家有處好,就是大家都有規有距,知道游戲規模如何,升跌仲有原因!

中國? 看看今天883都知所以然,所謂政策市,其實是有佢玩,無您玩,對不?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將