悲劇英雄

希臘同最大兩個債主舉行電話會議,表面對人講就話"Productive",但了解實情既人都知,係"Destructive"先真!

一面債主認為希臘既削債措施做得唔夠,但已經採取左既緊縮計劃,就令政府估計今年經濟增長、會衰退百分之五點五,失業率就由兩年前百分之八,跳升至而家一成六,即係經濟陷入左嚴重萎縮!

不過作為債主好少會理債仔感受,IMF、 歐盟同歐央行呢個「三頭馬車」,已經要求希臘2015年前、削減十萬個公務職員,要求部分公務員六折支薪、同時舊年開始招聘既二十五萬個公務員職位,要全部撤回!

呢張名單仲未完,三頭馬車要求希臘加煙稅、加酒稅、加奢侈品稅、仲要加物業稅,加加埋埋,就算救到財赤,經濟都幾肯定出現大衰退!

果然夠絕! 簡直拍得著九七金融風暴後、IMF對南韓同一眾國家既手段!

呢啲措施當年喺亞洲可能仲有效,不過去到歐洲呢個民族性咁強既國家,係咪可以收效?

你睇每日數以萬計既上街,就知反對勢力有幾大,但更令當地人擔心,係另一批人既另類反應。

希臘人既自殺率、喺歐債危機中直線飊升,今年頭五個月,就增加左四成。

幾乎每十萬個人中、就有六個自殺,數字比起危機前多左一倍!

睇數字你可能覺得唔多,美國同樣平均比例係十個,不過呢個數字相信係低估左,原因係意大利人對自殺係相當「羞恥」,教堂甚至唔准自殺既人舉行葬禮,所有唔少人寧願話家屬係意外身亡,都唔想話比人聽係自殺!

呢類高危人仕年齡介乎三十五歲至六十歲男性,通常都係家庭經濟支柱,因為面對失業令自己睇唔開!

華爾街日報就詳細講左一個食物供應商既小商人、點樣比銀行拖數,到挺而走險掉轉頭想呃番銀行,結果走上絕路!

情況就好似應驗左希臘悲劇英雄伊底帕斯王Oedipus既神話,為左社會同家庭衰失左自己既男性英雄型像,變成一無所有。

故事中既伊底帕斯王、最後係自殘雙眼,索性無眼睇,計我話,呢個係全世界投資者既反應先真!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)