眾志成成

真係咁天真以為講幾句就可以救到個市?

歐債危機,火燒連環船,金磚五國同二十國集團,擔心再拖落去,一發不可收拾,準備隨時出手。 

二十國集團發表聯合聲明,會用盡一切辦法,提高歐洲穩定機制嘅靈活性,必要時,會向銀行提供流動性,確保銀行有足夠資本,應付危機。 

成員之一嘅日本,亦話如果有需要,日本會向基金組織注資。 

既然眾志城城,金磚五國亦話出手,會協助歐洲,解決債務問題。 不過聲明無講,佢地會提供幾多資金,同埋點樣救,只係話,會按自己國家情況,量力而為。

市場而家最希望見到嘅係,中國可以繼金融海嘯之後,再做一次白武士。但呢個願望,可能
會落空。 

人行副行長易綱話,中國會繼續投資歐洲,但真正解決到債務問題嘅,都係要靠歐洲自己,中國可以做嘅,其實好有限。 

既然大家明白,不論豬二十定金仔四國,都是口術多於實際,所以任何反彈又變成短線炒作。

回看過去一個星期全球股市蒸發左三十四萬億美元市值,幾乎等同上次熊市損失。 

數一數MSCI 環球指數,更由五月既高位回落更回落兩成,技術上步入熊市,係繼09年後、兩年來第二次步入熊市。 

跌得多既、當然就係歐債危機既主角,希臘、意大利累積高位回落四成、就連歐洲最大經濟體德國,一樣跌左三成四。 

身在地球另一邊既亞洲一樣唔好過,內地同港股高位回落兩成三同兩成八,恆指高位跌左七千六百幾點。 

但喺全球五個主要市場中、仍然有五個可以免跌入熊市,包括八月掀起降級風暴既美國,其他仲有英國、加拿大、新西蘭同新加坡。 

花旗話,今次環球股市大跌、完全係因為全球政府政策失誤,缺乏協調,先做成今日局面。 

你會問熊市既然來臨,投資者應該減持、定搏一搏趁低吸納?

著名投資者BIGGS就話,經濟衰退危機加劇,佢嘅股票持倉量,已經由半年前最多8成半,大減到得番兩成。

 不過借鑑歷史,又往往見到危機同機會係一齊出現。 兩年前熊市來臨,環球股市啱啱跌兩成後、喺零九年三月見底,之後展開左年幾既升市,累積升幅超過一倍。 

睇埋數據,整體市盈率跌至十一倍,估值同樣係零九年三月以來最低,同過去十六年平均水平比較、低左四成。

還記得當年邊個最早告訴大家股市已見底,可以趁低買?

知唔係就來無得做的總統囉!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)