平? 可以更平!

星期日,拍賣行拍賣法國名酒Chateau Lafite,但居然出現十七次以嚟首次流拍。

一支九六年VINTAGE LAFITE,成交價跌至四萬八千四百蚊港紙,但幸好,同日拍賣名晝,仍然有市場。

內地資金鏈斷裂問題,已經由溫州蔓延全國、甚至加速令澳門疊馬仔資金鏈同樣出現問題。

雖然里昂堅持話無事,但據澳門行業了解,似乎同現實有出入。再加埋今次蘇富比紅酒拍賣成績,你或者真係要開始擔心,內地資金的確響起警號。

唔係專登睇淡,亦唔係叫一的有實力長期投資者,現水平唔好買貨。但任何決定前,先睇下Pimco El-Erian 一篇文章,因為可觀性極高。

雖然巴菲特話既然股分大減價、點解唔買?不過埃爾阿里安串得好,佢話除非你好似巴菲特有「永恆既資本」,否則都係審慎啲好。

原因?好簡單,好既股票、平左可以更平。

佢話第三季經歷環球股市下跌,唔少投資者都好似巴菲特一樣、認為好多股分都跌低過應有既內在價值,派息率又高,加上跨國機構財務狀況理想、認為而家係理想既吸納時機。

不過阿里安話,投資者喺參考傳統智慧前、要先了解過去幾個月,點解以往被認為唔可能發生既事情,最終變成事賓。

原因係過去主導金融市場既因素,已經由公司盈利同資產負債表,轉為環球經濟同政策問題,令股價比起企業既基本因素、可以有長時間既偏離。

佢認為,而家雖然有唔少機會可以趁低吸納,但投資者要賭既、就係企業可以避過環球經濟進一步衰退,而主宰呢個因素、係要靠喺雅典、柏林、法蘭克福同華盛頓既一批政客,有無足夠決心。

呢篇文的確係近年佳作,的確唔少名家、好友,大半前都不斷叫入市。但阿里安文章,兩大訊息:

一,係你有無人地咁有錢先?
二,係好多之前估唔到,以為難以想像事情,已經發生左!!

的確,唔少大行策略員都提出,依家要一注撈底。其實係賭緊三件事,一係歐洲無事、二係美國經濟無事、三,係中國無事。

簡單講,投資者係要買中一條三重彩,當然位置不限!

以為意想不到既事都會發生,呢句說話可圈可點。呢句話,未必等同黑天鵝,但或多或少係顯示、之前我地對形勢高估,同對問題低估所致。

同樣可以引申到近月跌市從正面睇,係進一步教識我地,以後環境仍然會混亂,做好個人預期,比一切更重要。

正如石SIR講,有咩未見過? 要對前景樂觀。但周圍發生既事,周圍聽到既野,令我地對前景能見度極低。

所以就算有實力,但最好問自己一句,同說服到自己,嚟緊唔會有難以想像既大件事,會發生先?

記著我們作為散戶、唯一比專業基金經理既優勢,就係可以唔揸貨,將資產長揸現金!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)