魔術師

兆富斷定、沒有喬布斯的蘋果,他最輝煌的日子,幾乎肯定已經過去。

曾在蘋果打工的科技達人黃岳永就預言,蘋果食老本,至少可以捱多兩、三年,之後嘛........可能Fackbook的Mark Zuckerberg更有力接班挑戰蘋果地位。

蘋果官方網站聲明話,呢個世界,失去咗一位、令人讚歎嘅人物。

的確,喬布斯留低一間,只有他至能夠創立的公司。

作為三十多年拍檔、蘋果創辦人之一沃茲尼亞克形容,喬布斯離世,就像約翰連儂和約翰甘迺迪逝世一樣。

WSJ 就將喬布斯成就、同發明大王愛迪生、以及創辦福特汽車的福特比較。

無左巨人既蘋果,日後會否不一樣?

做左CEO 六個星期,庫克星期二主持左自己首場iPhone4S 發布會後,就要面對自己喺蘋果13年來最大挑戰。

喬布斯任內推出既多個數碼產品,包括iMac、iPod 、iPhone同iPad,唔單止令蘋果超越微軟同Google,一度成為全球市值最大公司,仲改變左整個電子消費品行業生態。

華爾街日報話,蘋果員工對庫克既支持,並無減少,公司既運作同喬布斯年代無異。

不過講到帶領蘋果創新,庫克好難同佢前任比較。喬布斯對細節專注到左驚人地步,自己講過、對電話既標誌設計、甚至蘋果店每一塊玻璃有幾透明都要過問,精通執行既庫克未必有呢種天分。

而庫克未來既挑戰、更多係來自外面既競爭。

作為後來者,Google 推出既智能手機系統Android,喺三星HTC同LG既支持下、已經後來居多,喺美國既市佔率由五月既三成八升至四成三,相反蘋果既iPhone,只係保持喺兩成七左右。

硬件市場外、最大網上零售商亞馬遜,亦推出左運出Android既平價平版電腦,可能會威脅到蘋果一直想踏足既消費市場。

投資者可能仲會關注、係蘋果點樣運用手頭750億美元既巨額現金,庫克將會面對更多機構投資者壓力,要求派息或者回購股分。

一直大家都重視喬布斯既創作,但對於呢個傳奇人物既個性,都實外界所知唔多,每每都係傳聞佢會點會點,但真正接觸佢個人既就少之又少!

我地推介大家可以睇下華爾街日報科技專欄作者Mossberg既專欄,佢由於工作關係,都有同喬布斯接觸,最初教主都係同佢反映啲測試評論唔公平,不過之後就發展出朋友關係,佢提到喬布斯好鐘意失驚無神打電話比佢,甚至往往係周末,搞到佢老婆都有微言!

聽落呢都符合佢既性格,就係夠晒自我中心!

但即使喬布斯近年飽受病魔困擾,但仍然能夠帶領蘋果公司推陳出新,Mossberg就透露左、最後一次會面,係喺佢屋企,當時佢都舉步為艱,但都堅持要同佢行出花園,並且希望可以逐步行出屋企、甚至行得更遠,呢個正係佢樂觀既性格反映。

講多一條喬布斯既小事,你咪睇佢台上做presentation表現精乎,佢往往會用多八倍時間做預先採排,少一分專注都做唔多!

更有趣係、佢做presentation時對做slide 既堅持,試過有次出次研討會、因為大會無預備slide,令佢大發雷霆!

如果咁樣比較,星期三睇庫克台上表現,就的確令人憂心!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)