借東風

不認須認,股市的確繼續升,擺明市場原來已經認定嚟緊歐洲終極峰會,會有利好結果!!


歐盟峰會結束,同意希臘債權人削債50%,銀行亦要用半年時間增加資本。關鍵的歐洲救市基金原則上同意透過槓杆借貸將規模擴大。

長達近11小時的峰會,歐盟領導人都滿意結果。但他們在歐債三大核心問題中只解決其中兩個,即希臘債券持有人削債50%;以及歐洲銀行界明年六月底前,要集資1060億歐元,令核心資本比率升至9%,最終妥協。
而資金來源關鍵將在救市基金,當局希望透過槓杆化,透過成立特殊公司發債,將基金由現時4400億歐元,擴大至最少1萬億歐元,但仍未具體定案。

今次峰會,歐盟在最後一刻才能取得進展。其中最大阻力為希臘債券持有人,他們原本堅持只肯削債40%,直至德法元首親自施壓才肯接受,但50%削債額,比基金組織內部建議的65%少;至於銀行集資額方面,1060億歐元金額,同樣比外界估計的少很多。

當然仲要歸功懂得看風使履的法國總統薩爾科齊,再使出一招「借東風」,同胡主席傾過電話會議,中方都未有作出任何承諾,就已經主動放風話中國支持EFSF,再次證明係矮人多計。
不過留心一看、其實債息升勢,其實無停過。但投資者係咪已經轉為樂觀,就睇下你問咩人。

散戶仲有保留,大戶據講,長線基金之前未沽過貨。短線基金,就的確因為近期美國情況,要搵的受惠美國經濟股份。
無疑,大家認定美國經濟差。但數據反映出兩回事,更利好,係企業盈利繼續爆燈。所以呢一刻為止,睇淡美國,要繼續寫個服字。
標普五百指數,十月升幅達一成二,暫時係1987年嚟最好,完全抵銷晒今年以來跌幅。

美國仍然處於牛區。第三季,美國已公布企業,百分之七十五係好過預期,所以暫時間,美國利好抵消歐洲利淡。
但有人提醒,企盈利係滯後。第三季盈利勝預期,亦同之前分析員調低左預測有關。要留意係,第三季業績好,但分析員反而將大部份企業盈利預測調低。

而按比例,已公布業績三十間美國企業入面,有廿間對前景睇淡。
美股好,港股亦有跟足趨勢,仲一舉由萬六邊反彈至萬九點樓上,但不可少看的是基金部署。
無錯,短期大市的確可以炒多一轉,正常謂睇淡不等於要做淡,不過基金會唔會增持買貨,背後涉及佢地到底多唔多貨。

如果睇一的數據,有賴之前對大中華市場過份憧憬,基金對中港股市,就算依家都係處於偏高既增持水平。到底嚟緊會唔會有減、無增?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)